نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

این دختره ما داریم ! 5

1392/4/16 23:59
نویسنده : مامانی
638 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه مهمون خیلی خوب داشتیم صدیقه دختر عمه بابایی

من خیلی دوستش دارم واقعا خانمه با اینکه 13 سالشه اما خیلی مودب و خانمه عاشقشم

از وقتی اومده با شما یه کله بازی کرد و مواظب شما دوتا بود تا من حرف میزدم میگفتی وای مامان دوست منه ساکت باش عینک

حالا عمه اینا شب اومدن دنبال صدیقه

من با شربت ازشون پذیرایی کردم . ادامه ماجرا

من : عمه جون ببخشید میوه امون تموم شده شرمنده خجالت

عمه : نه خواهش میکنم شربت خوردیم دیگه لبخند

نازنین زهرا : نه عمه میوه داریم تو یخچاله !!! نیشخند

 

من : اولش وقت تمام وسطش ابله بعدش مشغول تلفن آخرش   خنثی

عمه : سوال از اول تا آخرش سوال

نازنین زهرا : اولش نیشخند وسطش دروغگو بعدش خنده آخرش زبان

صدیقه و فاطمه : از اول تا آخرش قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شادی
17 تیر 92 9:15
وای عزیزم.
بالاخره میوه داشتی یا نه؟ نازنین زهرا برای چی اینو میگفت؟؟


نداشتم که نیاوردم دیگه !!!میبینی تو رو خدا!!!
sanam
18 تیر 92 16:42
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 1:06
فدات بشم من شیطون بلا وای بیچاره مامانی
رها
30 تیر 92 12:23
چه باحال چی کشیدی اون موقع از طرف من اون لپاس شیطونش و محکم بکش