نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

این طلائه که من دارم دختر چیه ؟!!!

1392/4/17 0:08
نویسنده : مامانی
622 بازدید
اشتراک گذاری

یک ساعت پیش

من : نازگلم الهی فدات بشم الهی سفید بخت بشی الهی خوشبخت بشی قلب

نازنین زهرا : مامان تو چقدر بانمکی بیا بریزمت تو سوپم بخورمت چشمک

من تا فکر کنم دو دقیقه داشتم ماتیول و با ذوقخوشمزه نگاهت میکردم که این رو از کجا جور کردینیشخند و گفتی زبان

پ ن : میدونی من روزی هزار بار قربون صدقت میرم هم شما هم یاسمین جون رو سعی میکنم حتما کنار اسمای نازتون یه چیز دل نشین بگم مثل نازنین زهرا جون یاسمین جون نازنین گلم نازی طلا نازنین خوشگلم

اینقدر قربون صدقت میرم که تا مثلا میگم الهی میگی فدام شی میگم الهی فدای میگی قد و بالا شم تا میگم خوشبخت بشی میگی سفید بخت بشم خوشبخت بشم عروس بشم سالم باشم انشالله گلم لذتی بالاتر از قربون صدقه رفتن شما ندارم هر لحظه از شما برام یه جواهر با ارزشه که با کل دنیا عوضش نمیکنم یه وقتهایی میگی بیا عاشقانه باشیم یعنی به قول خودت : منظورم اینه بیا فدام شو منم میگم چشممممممممممم فدای تو نشم فدای کی بشم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

شادی
17 تیر 92 9:13
ای جووووووووووووووووووووووووونم. ماشاالله به این شیرین زبونی. آدم میخواد بخوردش. اسفند دود کن براش مامانی.
مهلا میر
17 تیر 92 13:49
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
sanam
18 تیر 92 16:39
سلام دوست عزیزم اومدم ی خبر بدم میخوایم ماه رمضون امسال هم مثل سال قبل طرح دعا رو ادامه بدیم امیدوارم سال قبل حاجاتی ک داشتی اجابت شده باشه امسال هم خوشحال میشیم ک تو زمزمه های پاکت یادی از ما کنی منتظر جوابتم فقط زود باش ک فرصت محدود
sanam
18 تیر 92 16:40
خدا براتون غم نده ماشالله عزیزم
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
20 تیر 92 12:57
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
نازنین مریم
20 تیر 92 20:01
ما فردا شب واسه افطار میایم خونتون . . . “ ستاد ایجاد رعب و وحشت درماه رمضان ” به وبم سر بزنید و بخندیدبا جک ماه رمضانی منتظرتونیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 1:01
خصوصی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 1:08
بیام این زبونت و بخورم من نازنین جونم
اموزش هنر دستی (عسل)
22 تیر 92 1:26
lمرسی که لینکم کردید منم الان میلینکمتون مرسی تازه وب اون یکی دخملتونم رفتم عالیه دوتا نی نی ناز دارید افرین الان میلینکمتون بتزم بهم سر بزنید خواهشا نظر محتاج نظرات خوبتونم
مامانیِ یاسمن
23 تیر 92 10:20
سلام ماشالا ماشالا ، خدا برای هم حفظتون کنه ایشالا به یاسمن منم سر بزنید دوست دارم لینکتون کنم و با هم دوست بشیم ، ممنون
نازنین مریم
25 تیر 92 2:26
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
رها
30 تیر 92 12:16
ای جونم چه قد شیرینن دخترات دلم ضعف کرد همیشه شاد باشن هر دوشون