نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازی و بازی با حیوانات !

1391/7/17 23:31
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم تو اینترنت چرخ میزدم صداهات و اداهات باعث شد دوباره بیام برات بنویسم

وقتی میخواهی با حیواناتت بازی کنی یا خودت رو جای حیواناتت بذاری و بجاش حرف بزنی صدات رو کلفت میکنی و بچه گونه حرف میزنی اینقدر خوردنی میشی گوشه ی لبت رو هم کج میکنی که قشنگ بتونی صدات رو عوض کنی

یه سوتی هم که میدی اینه که به زرافه میگی ماره شیره !

از کارتون مادگاسکار اسم چند تا حیوان رو یاد گرفتی حیوانات کتابات رو هم کامل بلدی به اقا شیره که میرسی با هیجان میگی این بابائه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارمیا و کسری
19 مهر 91 10:19
سلام عزیزم. خوبی؟ خیلی خوشحالم یه همدرد پیدا کردم. البته دردکه نمی شه گفت خدا نکنه. یه هم احساس . واقعا سخته. دلم کباب شد وقتی نوشتین نازنین سرش رو می گذاره و شیر میخواد. دلم گرفت. الهی بگردم. ایشالله یه روزی برسه که بزرگ شده باشن و با هم مهربون و صمیمی و ما خیالمون راحت بشه.


سلام گلم من هم شما رو لینک میکنم تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم
مامان ارمیا و کسری
19 مهر 91 10:21
راستی ایشالله به سلامتی یاسمین گل هم به دنیا بیاد و نازنین گلم هم زود زود کنار بیاد و غصه نخوره. اگر اجازه بدین لینکتون کنم و از تجربیاتتون استفاده کنم.