نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

شیرین زبونی های این روزهای نانازی

1390/12/7 15:56
نویسنده : مامانی
692 بازدید
اشتراک گذاری

 

همیشه ژستت موقع نه گفتن این جوریه

 

قربون نه گفتنت

مامانی : نازنین زهرا میخواهی موهاتو شونه کنم بعد بابایی برات آب پرتغال بخره

نازنین زهرا :نه آب پرتغال

 

نازنین زهرا : آقاده اخام ( کارتون میخوام )

بابایی :نازنین زهرا اگر برات آقاده بذارم میخوابی ؟

نازنین زهرا :نه

 

مامانی :  دختر خوبی میشی جیشت رو عوض کنم بعد بهت به به بدم

نازنین زهرا :نه

 

 

 

مامانی تاب تاب عباسی خدا منو نندازی اگر میخوای بندازی پیش کی بندازی ؟

 

نازنین زهرا : آب بتغا    ام

 

تا دیروز میگفتی بابا حالا دیگه ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sanam
8 اسفند 90 10:01
الهی چه قدر نازی تو که مثل خودم رک و راست جواب میدی
راستی قرار بود اون عکس نازنین رو برام بفرستین چی شد؟



کدوم عکسش رو میخواهی صنم جون
sanam
9 اسفند 90 11:19
سلام شرمنده ها همش اسباب زحمتم
نظر خصوصی قبلا گذاشته بودم شاید نرسیده
همون عکسی که نازی رفته تو کمدش پیش عروسکا دوباره معذرت میخوام

گلم مرسی که اینقدر به ما لطف داری من نمیدونم چرا همیشه نظرات خصوصی رو توی تائید نشده ها نمیبینم شرمنده گلم الان برات عکس رو میذارم
بابا سعید
11 اسفند 90 1:13
این نه گفتنته که دل بابایو می بره و منو از خود بی خود می کنه


چشم مامان روشن !!!
نی نی های حاجی-مامان زهرا
11 اسفند 90 15:33
عزیزم
ایشالله بزرگ می شی یادت میره


مرسی خاله جون