نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازی به روایت تصاویر

1390/12/7 15:41
نویسنده : مامانی
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چند هفته پیش بابایی برای مامانی یک شلوار لی خرید که شما هم چون دختر خوبی بودی گذاشتی مامانی لباسش رو پرو کنه بابا برات یدونه جارو برقی خرید ( هرچند دوبار انگشتت گیر کرد توی آینه اتاق پرو )

قربون اون دهن کوچولوت

 

الهی فدای اون لپ نازت

 

 

دخترم در حال پوست کردن و خوردن بانانا

فدای موز خوردنت

 

فدای موز خوردنت

 

قبول باشه مامانی

 

قبول باشه مامانی

 

اون هفته که دور از جون حالات سرما خورده بودی میشستی روی اپن دارو بخوری یا بازی میکردی تا مامانی ظرفهاشو بشوره یا غذا بپزه یهو رومو برگردوندم و این صحنه رو دیدم

 

خسته نباشی

 

حالا تو بگو من از دلم اومد این قیافه ی شیطون بلای نانازی رو دعوا کنم ؟

 

 

الهی فدای دختر مهندسم بشم با اون تیپ اون ور آبی

 

قربون تیپت

 

 

ماشالله یادتون نره ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

sanam
8 اسفند 90 9:56
ماشالله عزیز دلم هزار ماشا... من که دلم میخواد بخولمت روز به روز شیطون تر میشی
مامان حسن کوچولو
14 اسفند 90 1:17
قرببببببببببببببببببببونت برم با اون نماز خوندنت دختر گلم عمه فدای جارو کردنت بشه حیف دستتات جیگرم
خاله ماني
22 اسفند 90 14:14
چه ني ني نازي . با اون جارو برقي به مامانت كمكم مي كني خانمي؟