نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

هفته ای که گذشت

1390/8/12 15:34
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم خوبی مامانی مردم از یک هفته بی اینترنتی خیلی بده من تمام سرگرمیم اینترنته بابایی وقت نکرد بره اینترنت رو وصل کنه این رمز دوم هم فعال نشد که نشد بتونیم اینترنتی پرداخت کنیم خونه آقا جون اینا هم وایرلسه کامپوترشون مشکل داره نمیشه نوت بوک آقاجونم که اختصاصی خودشه خلاصه مامانی کلی غصه دوست جونش یعنی اینترنتو خورد الانم تا وصل شده من تو اینترنتم خدایا شکرت از نون شب واجب تره

این هفته بابایی شب کار بود بالایی هاهم نبودند منو تو هم دیپورت شدیم خونه آقاجون اینا شما چه ذوق و شوقی داشتی از غروب میگفتیم نازنین زهرا بریم خونه آقاجون دست میزدی و ذوق میکردی قربونت بشم الهی این یک هفته هم دختر گلی بودی اصلا منو اذیت نکردی قربونت بشم فقط خیلی بد غذا شدی که فکر کنم دندون جدیدی میخوای در بیاری انشالله که زودتر دربیاد راحت بشی گل مامان خیلی دوست دارم

 

دیگه اینکه امروز تولد مریم خانم دختر خاله نانازیه ما هم عصری میریم تولدش براش یه اسباب بازی خوشمل خریدیم مبارکش باشه اینم عکسش که تقلبیه یعنی ما  کادویی که خاله مریم برا تولد نازنازی خرید رو مثلشو برا مریم گلی خریدیم مبارکت باشه گل خاله

فقط خدا کنه تا یکی دوساعت دیگه نیایید تو وب نازی لو نره چی برات خریدیم

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هستي
12 آبان 90 16:07
سلام به همگي چي شده چه خبره يه جشن هيجاني در راه جشن تولد بهترين دايي دنبا تهيه كننده مهربون عصر ململي همه دعوتين فردا يعني جمعه ساعت8 شب وبلاگ رسمي برنامه عصر ململي http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ براي پاسخ گويي به همه شما دوستان عزيز در وب زير هستم http://m0bina-malmal.niniweblog.com/
نازنین نرگس نفس مامان
13 آبان 90 1:58
سلام به مادر معتاد به اینترنت خانمی با شیر انتقال ندی به این طفل معصوم ها
کادوی تولدتون هم از روی تولد خیلی خوشگله


سلام فکر کنم منتقل شده البته ناز طلا کارتون بین حرفه ای شده
مامان اسراواسما
13 آبان 90 13:06
سلام ممنونم از حضور گرم وصمیمیت تو وب دخملیامگل دخترتو ببوس نمیدونم چرا نتونستم رو پست آخریت کامنت بذارم