نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دختر گلم دوست دارم !

1390/8/7 17:06
نویسنده : مامانی
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین زهرای مامان خوبی گلم دختر نازم خیلی دوست دارم

خانم خانم دیگه حسابی کدبانو شدی قربونت برم الهی دیگه جای سفره رو بلد شدی تا میگم به بخوریم حتی بیسکوییت میدویی سمت جانونی که به دیوار وصله نشونش میدی تا سفره رو از توش در بیارم و برات بیارم پهن کنم بعدش که غذا خوردی مثل مامان یه دستمال کوچولو دستت میگیری سفره رو تمیز میکنی و بعد گوشش رو میگیری میاری دم در آشپزخونه ماشالله نازترین دختر دنیا

 

دیشب داشتم نماز میخوندم اومدی پیشم با مهرها بازی میکردی گفتم بگو الله اکبر در کمال ناباوری من به قول بابایی با اصوات خودت آهنگ الله اکبرو گفتی* ابابابر* می خواستم بخورمت

 

دیگه کامیوترم تعطیله مثل الان میایی پامون رو میچسبی که ما بلند بشیم شما بشینی قربونت برم پا شدم کشتی منو از بس غر زدی بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان نيكان و روهان
4 آبان 90 10:51
سلام خيلي جالبه روهان من هم تمام اينكارهاي كوچولو شما رو انجام ميده مخصوصا اون قسمت از نماز كه آواي كلمات الله اكبر نماز را ميخونه زنده باشه به ما هم سربزنيد
phonix
4 آبان 90 22:35
سلام بچه خوشگلی دارین مممنون که به وبلاگم سر زدین من شما رو لینک کردم
مامان ماهان عشق
5 آبان 90 17:26
سلام.هزار ماشالله به نازنین زهرا.خیلی ماهه. خواهر جونم ممنون از نظری که گذاشته بودین.خودمم خیلی دلم میخواد کاری براشون بکنم.حداقل باباشو راضی کنم بفرستش مدرسه.ولی چون اخلاق باباش یه جوراییه خیلی سنجیده باید عمل کرد.میترسم دیگه اجازه نده خونه ایران خانم هم بیاد.خدا خودش کمک کنه و یه راهی باز بشه.آمین. حتی من به فکر شکایت از باباش هم افتادم ولی......
یک عدد مامان
5 آبان 90 19:03
سلام اسم دخملتون خیلی قشنگه ... خودشم قشنگ و نازه ... خدا حفظش کنه ایشالا ممنون که به قند و عسل سر زدین
نازنین نرگس نفس مامان
7 آبان 90 1:44
از نازنین جون کمتر از این هم انتظار نمیره یه دخملی ناز و باهوش
مامانی طاها
8 آبان 90 10:24
عکساش خیلی ناز شدن مامانی خدا براتون حفظش کنه
مامان لیلا
11 آبان 90 8:25
خوش به حالتون چه دختر کاری دارین از حالا دست به کمک مامانشه.انشالله همیشه نماز خون ودختر با ایمانی باشه.
مامان سانای
11 آبان 90 8:38
خدا حفظش کنه


ممنون