نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

آخ جون به به !

1390/5/27 18:11
نویسنده : مامانی
703 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اینم کلوچه های ما جای همه دوستای وبلاگی خالی

ما داریم می ریم ددر قراره خاله فاطمه و دخملی و پسملی اش هم امشب بیان خونه آقاجون اینا و دخملم حسابی بازی کنه

 

کلوچه خرمایی

 

کلوچه خرمایی

 

اینم کلوچه های فسقلی لقمه ای مخصوص دردونه مامان

 

نوش جان

 

نوش جان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان پریا
27 مرداد 90 19:32
وای خداااااااااااااااا
معده ام رو تا قبل از این کلوچه ها می تونستم کنترل کنم
ولی آلان بی چاره خیلی گشنه ش شده
نوش جو همین که یاد ماهستی کافیه
سرت سلامت نماز و روزه هاتون قبول
دختر نازت رو ببوس


مرسی
مامان نازنین رقیه
27 مرداد 90 22:21
سلام چه کولوچه های خوشکلی!!!!!!!!حتما خیلی هم شوشمزه است نوش جونتون


ممنون جای شما خالی
نسترن
28 مرداد 90 1:34
سلاااااااااااااااااااام وااااااااااااااای چه کلوچه هاییییییی دهنمون آب افتاد بابا
هستم مامان نازنین زهرا...درس دارم همش کلاس میرم ببخشید فرصت نمیکنم بهتون سر بزنم اما باور کنید به یادتون هستم.
ببوسید روی ماه دخمل نازمونو.دوستتون دارم.بووووووووووووووووووووس


انشالله موفق باشی عزیزم ممنون بهمون سر زدی
مامان باران
29 مرداد 90 18:53
کلوچه هاتم عین خودته فسقلی