نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

بی بهونه دوست دارم نفسم !

1390/5/27 16:15
نویسنده : مامانی
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

 

1

سلام سلام خانم خانما چه خبرا خوفی سلانتی خوش میذگره دلم برات تنگه چقدر وقتی خوابی جات خالیه

1

الان باید در حال ویران کردن کامپیوتر میبودی یا کف آشپزخونه دراز کشیده بودی و شیطونی میکردی1 یا آویزون موتورت بودی خلاصه خوب بخواب و شیطونی ها منتظر میمونند تا بیدار بشی 1 من که امشب قراره بریم ددر بابایی گفت از سر کار که اومد بریم ددر و به به بخوریم فالوده بستنی مخصوص1 ما هم امشب شب آخره که دو فنره میریم افطاری خونه آقاجون و من میخوام برای تشکر ازشون که این هفته همش اونجا بودیم کلوچه خرمایی درست کنم و ببریم با خودمون الان دیگه باید کم کم برم سراغ کارام تا لالایی یک ساعت دیگه بخوابی دیگه کاری ندارم گلم قربونت برم یه عالمه بوس آبدار برای تو نفس مامانی1

 

راستی سیزده روز دیگه تا تولد مونده خانمی

 

اینم عکسهات که الان ازت گرفتم

قلب مامانی

 

نازترین دختر دنیا

 

نازترین دختر دنیا

 

اینم یه عکس از عید امسال که رفته بودیم دزفول توی شهیون

ماشالله

 

ماشالله یادتون نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نی نی گولو
27 مرداد 90 16:42
سلام گلم تو چقدر ملوس لالا کردیخوش به حالت مامان هنرمندی داری ما هم کلوچه خرمایی می خواهیم دستورشو بزار عزیزم ما هم یاد بگیریم


ای کاش نزدیک بودیم برات میاوردم عزیزم دستورشم میذارم چشم
نازنین نرگس نفس مامان
27 مرداد 90 16:54
سلام مامان نازنین جون چقدر شیرین شده این گل خانم خانمی نمیخوای که بگی شما هم خوزستانی هستی بابا این روزا تو هر وبی که میرم اخرش میرسم به اهواز و ابادان و خرمشهر و دزفول


من نه ولی بابایی نازنین زهرا و در نتیجه خود این نازنین دخمل دزفولیند
مامان طاها
28 مرداد 90 0:52
سلام مامانی وبلاگ قشنگی داری با اجازه لینکتون کردم اگه دوست داشتی به ماهم سر بزن راستی خاله گل پسر من هم دزفول زندگی میکنه


ما با افتخار شما رو لینک میکنیم مرسی بهمون سر زدید
مامان زینب
28 مرداد 90 18:52
ماشالا هزار ماشالا خیلی نازه


ممنون