نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازنین زهرا به روایت دوربین

1392/3/26 8:44
نویسنده : مامانی
636 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنین زهرا و یاسمین خانم و امیر عباس در حال بازی با شهر سازی(اینا رو خاله زهرا برا تولد دو سالگی نازی آورده بود  مرسی خاله)

ببینید چه برجی ساختم

نازنین جونم

 

اینم میکروفون منم دارم آواز میخونم

نازنین جونم

 

خانم خودتون رو معرفی کنید

نازنین جونم

 

بعله یه بغل احساسی

(همچین وقتایی یاسمین رو سفت بغل میکنی و میگی مامان قربونت بره !)

نازنین جونم

 

یه روز گرم و آبتنی با حسن کوچولو و آبجی

نازنین جونم

 

بفرما هندونه میچسبه

نازنین جونم

هندونه خوردن با ژست

نازنین جونم

 

از مهمترین تفریحاتت نقاشی رو دیواره اولش بهت اجازه ندادم اما بعد گفتی مامان چرا گیسو کمند میکشه رو دیوار اگه بده چرا تو کارتون برا بچه ها گذاشتن و من هم بهت اجازه دادم تا دچار تناقض نشی ! این گل سر بلنده هم موهای راپونزلی شماست امان از تهاجم فرهنگی

نازنین جونم

 روز جمعه با شما رفتم رای دادم بعد اونجا شماهم میخواستی انگشت برنی و بعد انگشت زدی هی میگفتی آخه چرا باید رای داد ! ؟ بعد اومدیم خونه بهت گفتم انگشتت رو بگیر جلو صورتت ازش عکس بگیرم اینم ژست های رای دادنت

نازنین جونم

نازنین جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان رامیلا
26 خرداد 92 16:22
سلام عزیزم مرسی که همیشه به یاد مایی ای جانم چه عکسایی بخورمش
شادی
27 خرداد 92 0:23
عزیز دلم. چه ژست های خوشگلی. ببوسش گلمو.