نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

شب بخیر نی نی کوچولو

1392/3/9 1:16
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونم شما و خواهرت یکساعتی میشه خوابیدین منم رفتم اتاقتون رو ماه کردم و خونه رو مرتب کردم آشپزخونه رو برق انداختم که صبح با انرژی باشم و کار زیادی نداشته باشم تا بتونم به گلام برسم قربونتون برم کلی بوس به صورت ماهتون میفرستم امیدوارم آخر هفته ی خوبی داشته باشیم انشالله

 

الان یه سایتی پیدا کردم اسمش مثبت های با حجابه خیلی خوشم اومد چندتا عکس برات ازش میذارم امیدوارم در اینده شما و خواهرت هم با حجاب بشین و من و بابایی رو سربلند کنید

1

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sanam
21 خرداد 92 14:42
سلام دوست خوبم
ممنون ک ب یاد من و نغمه ی باران بودی
من برگشتم
باز هم مزاحم وبلاگای قشنگتون میشم
به زودی آپ کنون راه میندازم

ما همیشه بهتون سر میزنیم دوستم و خوشحال میشیم شما هم بهمون سر بزنید