نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

بابا جون استپ شو

1392/3/8 1:29
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم الان بعد یه شب خوب خوابیدی مو طلایی من

امشب تولد پسر عمه ات بود بعد چالش های فراوان که برم آیا یا نرم رفتیم چون خیلی دیر بود حدودای 10 و نیم یازده بود که برای ما دیر بود اما به چند علت که مهمترینش شما بودی رفتیم و شب خوبی بود و خوش گذشت عکسات پیش عمه هستند بعدا ازش میگیرم برات میذارم

نفسم تا آخرش هی گفتی تولد من بود قربونت برم انشالله شهریور برات تولد میگیرم عزیزم کیف کنی به قول خودت

برگشتنی ازت تشکر کردم که اینقدر دختر خوبی بودی برگشتی میگی اما یکمی شیطون بودم میگم چطور میگی آخه بزرگا شیطون نیستن من کوچیکم شیطون شدم قربونت برم اگه بدونی بینهایت دوست دارم

بعد باباجون داشت برات حرف میزد میخواستی کفشات رو بپوشی میگی باباجون یه دقیقه استب شو من کفشامو بپوشم عینک

امروز موهات رو اینقدر قشنگ کردی برات اول اتو کشیدم صاف کردم بعد با ژل و برس پایینش رو حالت دادم بعد از روهاش برات چهل گیس کردم ماه شدی

پ ن : مامان خوبم امشب موقع رفتن موهات رو خراب کردی نمیومدی برات درست کنم منم بعد چندبار با نرمی باهات حرف زدن دعوات کردم ببخشید گلم اما واقعا لوس شده بودی و منم خسته کردی بووووووووووووووووووووووووووووووووس عسلم که دلت بی کینه است و سریع آدم رو میبخشی گلم خیلی دوست دارم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شادی
8 خرداد 92 9:42
الهی عزیزم. سلامت باشه.با اجازه لینکت می کنم.