نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

بازیها و کارهای جدیدت

1392/3/7 0:31
نویسنده : مامانی
312 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با هم دوتا بازی جدید کردیم

اول اینکه یه تسبیح نارنجی داشتم که خیلی وقت بود پاره شده بود با یه سیم مفتول برات آوردم گفتم بیا مهره بازی بعد شما اومدی و خیلی زود تونستی مهره ها رو به میله بکشی

آورین آورین طلا

دوم اینکه برات خاطرات رو تعریف میکنم همین جوری که تعریف میکنم سریع برات نقاشی اش رو میکشم شما هم میایی و با لذت هم گوش میدی هم کمکم نقاشی اش رو کامل میکنی هم خاطرات رو کامل میکنی یه جور تمرین خاطره نویسی

بازم آفرین خانم گلم

دیگه اینکه نمیدونم برات نوشتم یا نه علاوه بر شناخت اشکال هندسی میتونی اونا رو بکشی مخصوصا مستطیل و دایره رو خط نقطه مثلث چند ظلعی ها و ... رو هم تا حدودی خوب میکشی

 

وقتی من یه ادم نقاشی میکنم خیلی خوب دست و پا و موهاش و تل و کفشش رو میکشی براش اما اجزای صورت رو با اینکه جاش رو بلدی خیلی بزرگ میکشی و میزنه بیرون

 

دیگه خیلی خوب بلدی با قیچی کارکنی و وقتی خیاطی میکنم کنار دستم پارچه و نخ و کاغذ قیچی میکنی

 

با عروسکات عالی بازی میکنی و تقریبا همه جا دنبالت میکشی شون

امروز تو حمام با کف رو دیوار شکل میکشیدی که ترقیب شدم برات رنگ انگشتی بخرم انشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شادی
7 خرداد 92 0:59
خیلی نازه هزار ماشالله. خدا حفظش کنه. به ما هم سر بزنید . خوشجال میشم.