نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

مامان فکر نکن !

1391/7/30 18:15
نویسنده : مامانی
498 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار چند روز پیش دستم زیر چونم بود توی فکر بودم برگشتی میگی دستت رو بیار پایین فکر نکن

الانم تا به یه جا خیره بشم یا دستم زیر چونم باشه میایی میگی مامان فکر نکن !

همچنان صبحا میایی میگی مامانی خوشدلم (خوشگلم ) آماده شو لباس بهت بپوشونم بریم فروشگاه

بابایی داره از پله ها میاد پایین برگشتی میگی وای خوشدلم داری میایی منو بخوری؟؟؟!!!

 

 

هفته قبل میخواستم چیزی بذارم روی یخچال به چای چهار پایه صندلی ات رو گذاشتم زیر پام و بالا رفتن همانا و شکستن پایه های صندلی ات همانا بعد منم تندی صندلی ات رو کردم توی پلاستیک زباله که نبی نی و بهونه نگیری بعد که یادت اومد و اومدی سراغ صندلی ات رو گرفتی چند بار پیچوندمت بعدگفتم بذار باهات منطقی برخورد کنم گفتم نازنین زهرا مامانی رفت روی صندلی ات و اونم شکست تو هم یکم نگاهم کردی و بعد رفتی بعد یکی دو ثانیه برگشتی با عصبانیت گفتی : چرا رفتی صندلی ام رو شکستی مال من بوده و خلاصه دو ساعت بعد روی یک صندلی جدید نشسته بودی و کارتون میدیدی !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)