نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

مامان منو صدا کن !!!

1391/7/28 22:36
نویسنده : مامانی
911 بازدید
اشتراک گذاری

از شیطونی هات هر چی بگم کم گفتم الان بابایی داشت باهات بازی میکرد خیلی وقته دو تا یی دارید از سر و کول هم میرید بالا

بابا می خواست بره نماز بخونه هر کاری کرد ول کن نبودی و گول نمیخوری بر گشت به من گفت مامانی نازنین زهرا رو صدا کن تا من نماز بخونم

اومدی تو در اتاق وایستادی می گی مامانی منو صدا کن !!!

 

اومدی پشت سر من رو صندلی نشستی وقتی میخواهی بگی برو جلو من برم پشتت میگی درو باز کن

حالا درو باز کردم ! میگی مامانی چی آنلود می کنی میگم مامانی دانلود نمی کنم دارم شیطونی هات رو مینویسم شروع کردی بالا پایین پریدن میگی بنویس منو بنویس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارمیا و ایلمان
29 مهر 91 12:48
ای بلا. چه زبونی هم داره. موش بخورتت.
عاشق باران
30 مهر 91 14:49
الهی...چه بامزه
sanam
5 آبان 91 17:12
وای جیگر طلا دلم برات تنگیده بود بی وفا عکس وبتو هم که عوض کردین خوشدل