نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

من برم دنبال کارم !

1391/7/14 13:21
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین زهرای گل یه وقتهای یه حرفهای میزنی آدم توش میمونه الان داشتی با کامپیوتر کارتون فصل شکار رو میدیدی من اومدم بهت ناهار دادم خوردی بعد یک دفعه یه چیزی گفتی و رفتی اول نفهمیدم چی میگی یهو دیدم داری میگی :

خوب من برم دنبال کارم !!!

 

جدیدا تند تند حرف میزنی یه وقتهایی متوجه حرف زدنت نمیشم اما یکسره و بی وقفه ماشالله حرف میزنی یعنی لحظه ای ساکت نیستی وقتهای ساکتی هم داری یواش یواش یا با خودت یا با اسباب بازیهات حرف میزنی

 

چند روز پیش دیدم اومدی موس رو برداشتی مثل موبایل داری باهاش شماره میگیری و میگی سلام بابای قمر زاده

الان دیگه قشنگ میبدونی فامیلی ات چیه و اسمت چیه اسم من و فامیلی من رو هم بلدی اسم و فامیل بابا رو هم میدونی

در روز صد بار صدام میکنی موسوی !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساينا
14 مهر 91 14:22