نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

ما اومدیم !!!

1391/6/15 16:22
نویسنده : مامانی
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

 

1

 سلام دختر گلم خیلی وقته برات چیزی ننوشتم ماشالله اینقدر شیطون شدی که نمیدونم کدومو بنویسم نمیدنی یه وقتهایی چقدر شیرین میشی و شیرین زبونی میکنی یه وقتهایی هم بینهایت حرصم رو در میاری و فضول میشی

1

یک هفته اینترنت نداشتیم بعدشم نی نی وبلاگ باز نمیشد تا الان خوب بذار اول یه پست با موضوع تولدت برات بنویسم بعد شیطونی های جدیدت

1

خوب یه چیز دیگه من و بابایی تصمیم گرفتیم از این به بعد بیشتر خاطراتت رو به صورت رمز دار برات بنویسم و تنها به دوستهایی که میشناسمشون رمز بدم خب نمیدونم خوبه یا بد اما بالاخره داری بزرگ میشی و شاید در آینده ازم انتقاد کنی چرا بدون محدودیت همه ی روزها و خاطراتت رو نوشتم نمی دونم به نظر ما این جور بهتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sanam
21 شهریور 91 18:35
سلام من برگشتم
مثل اینکه شما بعد مسافرت من نظر رودیدید
البته اگه تووبم برام کامنت میذاشتید میدیدم ولی خب مثل اینکه تقدیر نبود


سلام من اینترنتم قطع شده بود با موبایلم چون سایتت یکم سنگین بود باز نمیکرد منم تنها تونستم تو وب خودم برات بنویسم انشالله دفعه دیگه