نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازنین زهرا و حرفهای جدید

1391/5/25 13:40
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم رفتم توی وب یکی از دوستا چند تا عکس از زلزله آذربایجان گذاشته بود خیلی حالم بد شد خیلی زیاد گفتم بیام چند خط برات بنویسم حالم عوض بشه

الان یک و ده دقیقه ی ظهره شما هنوز خوابی !!! شبا تا 2 و 3 بیداری روزم تا 1 و 2 خواب

چیزهای جدید که زیاد بلد شدی و حسابی شیطون شدی و بینهایت بمن وابسته شدی یعنی نمیتونم تکون بخورم یا تو بغلمی یا رو پامی یا داری دنبالم گریه میکنی یه وقتهایی خسته میشم حسابی

 

میتوشمت

دیروز فیلم قلاده های طلا رو میدیدیم بعد که تموم شد تفنگ اسباب بازی ات رو برداشتی برعکس گرفتی سمت من میگی میتوشمت (میکشمت ) منم متعجب نگاهت کردم میگم اگه منو بکشی چی میشه گفتی مرده میشی گفتم اگر مرده بشم چی میشه گفتی برو تو اتاق نیستی ( منظورت اینه که مثل این که توی اتاق باشی دیگه توی هال نیستی وقتی هم بمیری دیگه نیستی )

بخوابیدم

روزها میری یه پشتی رو میندازی روش یه متکا کوچولو میذاری یه روسری دستمال کاغذی چیزی رو میندازی روت میگی بخوابیدم بعد چشمات رو باز میکنی میگی صبح بخیر بدار شدم (بیدار شدم ) من روزها که بیدار میشی بهت میگم سلام صبح بخیر خوب خوابیدی خوابهای خوب دیدی یه روز تو خواب خواب شرک دیدی دیگه فکر میکنی همیشه باید تو خواب شرک ببینی وقتی میگم خواب دیدی میگی شرک ندیدم با کلی تاسف چند روز چیشم خواب تینکربل رو دیده بودی از خواب بیدار شدی میکگی شرک ندیدم تینکربل دیدم

دورش

قبلا به همه خورش ها میگفتی دورش اما حالا فقط قورمه سبزی رو خورش میدونی چند روز پیش قورمه سبزی درست کردم همین که بوش بلند شد پا شدی گفتی مامان ام داری ؟ گفتم چی میخواهی گفتی ام دورش منم قیمه تو یخچال داشتیم برات آوردم گفتی نه دورش و شروع کردی دماغت رو نشونم دادی یعنی بوش میاد تا این خورش آماده بشه کلی بچم منتظر شد کلا تو خورش ها قورمه سبزی و فسنجون رو خیلی دوست داری مثل من و خانواده مامان جون (مامان من ) قیمه خیلی دوست نداری اصلا بگم نمیخوری دروغ نگفتم ولی برعکس خانواده بابایی تا چند ماه پیش هر دفعه میرفتیم خونشون قیمه داشتند و من واقعا از قیمه بدم میاد دیگه از بعد عید که من خیلی گفتم از قیمه بدم میاد قیمه درست میکنن ولی کمتر و تو هم راحت شدی از قیمه !!! مرغم مزه اش رو تشخیص میدی ولی نمیتونی خوب بخوری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sanam
25 مرداد 91 16:13
جانم عسیسم این قدر که روز به روز خوشمزه و خانوم میشی که من دلم غش میره برات
مامان اسرا واسما
28 مرداد 91 19:30
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ سلام دوست خوبم!نماز وروزه هاتون قبول حق عید فطر بر شما وخانواده محترم مبارک.
مامانی طاها
29 مرداد 91 14:18
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .
مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:44
سلام وبلاگ قشنگی دارین

میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟

http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php

توی نظرات بگین آیلین شماره 9

زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه....

باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن

امروز آخرین فرصتشه




سلام عزیزم من امروز دیدم ببخشید دیگه مهلت تموم شده بود شرمنده