نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

گریه میکنم

1391/5/15 12:52
نویسنده : مامانی
700 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها تا میخوام نماز بخونم میایی میگی نخون دیه میکنم (گریه میکنم ) و واقعا هم بی تابی میکنی تا من نماز بخونم

 

به بابایی هم میگی نرو کار بری من و مامانی گریه میکنیم دیروز بابایی دیرش شده بود سفت بغلش کرده بودی میگفتی نرو کار گریه میکنم

دستشویی هم توی حیاطه تا میخوام برم توی حیاط میگی دستشویی بری گریه میکنم هرچی بهت میگم میخوام از حیاط مثلا لباسها رو جمع کنم یا کاری دیگه دارم قبول نمیکنی و میگی گریه میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sanam
15 مرداد 91 13:52
جیگرمی تو نبینم اون اشکاتو
مامان اسرا واسما
19 مرداد 91 8:50
به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر / یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . . (با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم.)
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 مرداد 91 9:00
آخی عزیزم دخملی چرا اینقدر دل نازک شدی خااله؟
زهره
22 مرداد 91 16:15
سلام. نازنین زهرا ی منم دقیقا از اول تا آخر نمازم سرم غر میزنه.دیروز تولدش بود. نیومدی . یواش یواش نازنین زهرا ی خوشکل شما هم میشه دوسال تموم. داره خانم میشه ماشالله.


شرمنده وقت نکردم به نی نی وبلاگ سر بزنم
مامان یگانه زهرا
22 مرداد 91 17:16
جانــــــــــــم