نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دختر دوست داشتنی من

1391/2/27 16:52
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

1

 

 

سلام عسلم فکر کنم 99 % مطالب وبلاگت رو وقتی خوابی نوشتم و خدا رو شکر که تایپ میکنم اگر میخواستم بنویسم میدونی چقدر بد خط میشد چون همش با عجله و هول هولکی میشد قربونت بشم اینقدر این روزها شیرین و شیطونی که نگو

 

این هفته کارتون هاچ زنبور عسل رو گذاشته بعد از ظهر ها که بابا از سر کار میاد میگی هاچ که یادمون باشه ببینیم امروزم چون من میگم هاچ زنبور عسل میگفتی عسل

 

هفته ای گذشت هر روز از ساعت  2 نشده می اومدی میگفتی ددر بابا یعنی بریم تو کوچه منتظر بابا باشیم تا از سر کار بیاد

 

راستی یه کار با مزه دیگه که میکنی اینه که وقتی در دی وی دی رو میخواهی باز کنی دکمه اش رو میزنی و میگی منم فکر میکنی مثل در کوچه است

 

همیشه هم میآیی میشینی روی زانوی من چه وقت غذا چه برای فیلم دیدن و چه برای لوس شدن

 

در هر حال خیلی شیرین و دوست داشتنی هستی حتی وقتی جیغ بنفش میکشی !

11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

sanam
28 اردیبهشت 91 11:51
وای که چه قدر دلم میخواد از نزدیک ببینمتون
ولی شما نیومدین
هرچند متناتون اونقدر جذابه که فکر میکنم خودمم تو اونجام


مرسی گلم خدا رو چه دیدی انشالله به زودی همدیگر رو دیدیم
sanam
30 اردیبهشت 91 10:15
واقعا؟