نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

این روزها ...

1391/2/26 17:31
نویسنده : مامانی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم وقتی بیداری کلی شیرین زبونی میکنی و من لی حرف برای نوشتن دارم وقتی میخوابی من همه شیرین زبونی ها و شیرین کاریهات یادم میره نمیدونم چرا ؟

 

چند تا چیز یادم اومد :

 

توی حیوانات هاپو ( دوست ندارم اسم سگ رو بهت یاد بدم )

خرگوش 

ببعی

مرغ ( حتی گوشت مرغ رو هم یاد گرفتی و از گوشت قرمز تشخیص میدی )

سوسک و جیک جیک ( یه وقتایی به سوسک و مگس میگی جیک جیک یه وقتهایی میگی سوسک )

جیک جیک (پرنده ها )

اسب

رو میشناسی

 

توی پازلت سنجاب ,مار, شیر , زرافه ,پلنگ , طوطی , میمون رو هم میشناسی

 

بابایی برات پازل سه بعدی گرفته خیلی دوستش داری میایی خرابش میکنی یا به قول خودت دووس (درستش ) میکنی بعد مثل اولین بار که بابا درست کرد (بابایی روی شکمش خوابیده بود ) میایی دمر میخوابی میگی بابا دووس یعنی بابا من درست کردم (فکر میکنی خراب کردنشم یه جور درست کردنه ) حالا تو بیا درست کن

 

به سوپم میگی بوپ

دیشب شیر کاکائو درست کرده بودم اومدی میگی آبگوشت ؟ فکر میکنی هرچیز مایعی آبگوشته !!!

 

از شنبه دیگه میبرمت توی دستشویی میشورمت دمپایی میپوشی وای می ایستی تا من بشورمت امروز جیشت رو توی دست شویی کردی و خوشحال میگی مامان جیش !

امیدوارم زودی جیشت رو بگی و راحت بشی از این پوشک

 

چند روزم هست توی روز سعی میکنم بهت شیر ندم فقط وقت خواب یعنی یک بار حدود سه چهار بعد از ظهر شیر میخوری یک بارم حدود 11 تا 12 شب اگر بشه این دو وعده رو هم حذف کنم خیلی خوبه

 

نمیدونم توی این گرما که شیرم کم میخوری چرا اینقدر آب کم میخوری توی روز ده بار برات آب میارم نمی خوری منم چند روزه برات شربت آبلیمو درست میکنم که هم تشنه نمونی هم دیگه آب پرتغال بسته بندی نخریم برات که ضرر داره

 

هله هوله هم فقط میخری ولی نمیخوری گلم ای کاش این ددر برای خرید هله هوله هم از سرت بیافته

 

خیلی دوست دارم عسلم تا خوابی پاشم یکم کارامو کنم خونه خیلی نامرتب شده  و داره منو صدا میکنه تا مرتبش کنم میبوسمت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساينا
27 اردیبهشت 91 8:01
مامان سانای
27 اردیبهشت 91 13:35
ترجمه فارسی آهنگ" هایدی سویله "از ابراهیم .ای کاش ترکی بلد بودی اونوقته که زیبایی این آهنگ را حس می کردی .

چرا زمانی که تو را میبینم زبانم بند میاید؟؟؟؟

زمانی که تو را میبینم گلها در دستم می خشکد و زندگی پایان می پذیرد

زمانی که به دنیا می نگرم دنیا مال من می شود

زمانی که تو را میبینم آتش مرا احاطه می کند و دلم میسوزد و شعله ور می شود

زمانی که تو را میبینم همه خاطره ها زنده می شود و همه زمان ها متوقف می شود

ساکت نباش دلم زود باش بگو

درد و عشقم را به معشوقه بگو

آنچه را که در رویام دیده ام و شب های بی خوابیم را بگو

زود باش بگو چقدر دوستش دارم

بگو ای دل من بگو




ممنون گلم واقعا قشنگه
sanam
28 اردیبهشت 91 11:44
خب عسل خالست دیگه
راستی روز زنو تبریک میگم
نازنین برا مامی چی گلفتی؟


خاله جون مامانم رو سفت بوس کردم گفتم هر وقت بزرگ شدم رفتم مدرسه برات یه نقاشی میکشم !!!