نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازنین زهرای شیرین زبون

1391/2/24 10:07
نویسنده : مامانی
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

111

 

 

سلام دختر نازنینم قربونت برم که هر روز شیرینتر از روز قبل میشی عزیزم

 

کم کم خودت به صورت خود جوش کلمات رو کنار هم قرار میدی و دو کلمه ای حرف میزنی

 

مثلا دیشب من پای کامپیوتر بودم دویدی اومدی میگی : پاشو پاشو منم گفتم بذار از برنامه بیام بیرون بعد ایندفعه میگی : پاشو زود پاشو زود پاشو

 

به خوراکی هم نمیدونم از کجا یاد گرفتی میگی ب ب یعنی به به

 

من وقتی خیلی احساسی میشم سفت بغلت میکنم بهت میگم ننه ننه تو هم جدیدا احساساتی که میشی بابا یا من یا هرکی رو بغل میکنی میگی ننه ننه

 

یاد گرفتی منو نرجس صدا میکنی و بعد خجالت میکشی و میخندی

 

به خاله مرضیه هم اینقدر شیرین میگی مرضون

 

وقتی میگم یا مرتضی ....؟ تو میگی علی

 

خلاصه که خیلی شیرین شدی عسل خانموم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاشق باران
24 اردیبهشت 91 10:29
آفرین نازنین زهرا خانم... تندتند حرفای خوشگل بزن مامانت ضعف کنه
sanam
24 اردیبهشت 91 19:08
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم الهی بخولمت