نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نزن نزن نزن

1391/1/3 14:13
نویسنده : مامانی
847 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامانی هیچ وقت من و بابایی فکر نمیکردیم اینقدر حواست به بابایی جمع باشه و این جوری دوستش داشته باشی میدونستیم خیلی بابایی رو دوست داری ولی این خیلی جلوتر از سنت بود گلم

 

دیشب بابایی خوابیده بود امیر عباس پسر عمه سعیده داشت باهاش بازی میکرد و میپرید و میزدش شما یکی دوبار مثل امیر عباس کردی و بعد در یک اقدام کاملا خودجوش با دو تا دستت شکم امیر عباس رو فشار میدادی هلش میدادی عقب  و میگفتی نزن نزن نزن بعد پریدی رو شکم بابایی و از هیجان کاری که کردی کلی گریه کردی

قربونت برم قشنگ حریف امیر عباس که 4 سال ازت بزرگتره شدی منو و بابایی کیف کردیم از این همه عشق به بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان اسرا و اسما
4 فروردین 91 18:18
نفس بادصبا عشقی از جنس طلا دوری و دفع بلا یاری از سوی خدا همه تقدیم شماااااااااااااااا سال نو مبارک
sanam
5 فروردین 91 12:15
اخی عزیزم...........
میخواستم باهاتون قهر بشما ولی اونقدر دوستت دارم که نتونستم


از دلت اومد باهامون قهر کنی ؟؟؟
مامان اميررضا
5 فروردین 91 14:06
عيدتون مبارك سالي پر خير و بركت پيش رو داشته باشين
مامان یگانه زهرا
8 فروردین 91 1:40
سال نو مبارک
مامان سعید
9 فروردین 91 10:50
ماشالا دخمل گلم ایشالا خدا براتون حفظش کنه . کیف کردم از محبت دخترانه اش خدا به منم یه دختر با محبت بده ایشالا
مسافران آسمانی
10 فروردین 91 9:58
سلام عزیزم سوالتونو خوندم اصلا نگران نباشید برای تب فقط استامینوفن بهش بدید اما به هیچ عنوان آسپرین بهش ندید برای اینکه تورم و خارش دونه هاش کم بشه از پماد آسیکلویر استفاده کنید و برای جلوگیری از بیشتر شدن دونه ها قرص آسیکلویر بهش بدید ، بعد از 24 ساعت اثری از دونه هانمیمونه و خوردن قرص هم از ازدیاد دونه ها جلوگیری میکنه انشاالله که زود زود خوب میشه نازی جون
خاله زهرا
12 فروردین 91 23:48
سلام نمیدونم چی بگم ولی الان دلم به طرز عجیبی براتون تنگ شد حاضرم یه هفته تمام تنم ازدونه های نازنین زهرا بسوزه ولی خوشگل من اذیت نشه الهی قربونش برم چقدر الان دلم هوای عروسک موطلایی تو کرده احتمالا الان خوابه ازطرفم فرشته اسمونیتو ببوس اگه به خاطر محمد مهدی نبود صدباره خودم اومده بودم بوسش میکردم ایشالله بهتربشه خدانگهدار


دیوونه اشکم رو در آوردی مرسی از این همه محبت مواظب پسر گلم باش قربونت از طرف منم جیگر خاله رو بوس کن
sanam
14 فروردین 91 10:11
خب اگه دلم میومد که دیگه نظر نمیذاشتم دوستون دارم