نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

وقتی نگاهت میکنم

1390/12/22 10:57
نویسنده : مامانی
703 بازدید
اشتراک گذاری

خدا

 

 دختر عزیزم

وقتی نگاهت میکنم جز زیبایی توازن ظرافت نمیبینم

 

1

وقتی توی چشمات نگاه میکنم جز مهربونی و شادی و عشق نمیبینم

وقتی میخندی و شادی  جز خوشبختی و نیک روزی نمیبینم

1

وقتی راه میری و بازی میکنی جز سر زندگی و طراوت نمیبینم

وقتی بغلت میکنم حست میکنم  جز عشق و امید نمیبینم

1

وقتی حرف میزنی جز شیرینی و حلاوت نمیبینم

وقتی دستهات رو تو دستام میگیرم جز عشق به آموختن و زندگی کردن نمیبینم

1

وقتی بهت فکر میکنم جز قدرت بینهایت خدا و مهربونی  بی حدش نمیتونم دلیلی برای این همه عشق و زندگی و وجود تو ببینم

خدا

خداجووووووووووووووون عاشقتم خدایا برای این هدیه بزرگ و بی نهایت ممنون خدایا کاش میشد که دستت رو ببوسم و تو روس سرم دست بکشی و من بهت بگم چقدر دوست دارم چقدر از بینهایتت احساس کوچیکی میکنم و دوست دارم  همیشه کنارم باشی خدایا به خاطر نازنین زهرا شکرت هزاران بار شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان بهار و باران
24 اسفند 90 19:01
خیلی زیبا بوووووووووود
sanam
25 اسفند 90 13:07
سلام عسلم من برا عید منتظرتون باشم؟


قربونت برم مرسی عزیزم شاید بریم دزفول خیلی دوست دارم ببینمت شما بیایید قم خیلیییییییییییی خوشحال میشم
مامان محمد مانی
27 اسفند 90 20:38
سلام ممنون که به ما سر زدید باز هم منتظرتون هستیم. سال نو هم پیشاپیش مبارک انشالله سالی سر شار از شادی داشته باشید.
sanam
28 اسفند 90 9:58
خب اونجا که هروقتی میتونین برین


چی بگم شرمنده
الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 1:15
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد
ناهید
8 فروردین 91 21:02
شما تو قم هستین؟



بله گلم





ناهید
10 فروردین 91 15:17
آخ جونمی جوووووووووووووووووووووووووووون خصوصی داری گلم