نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

من عاشق عشق توام موهاتم بهم میریزم !!!!!!!

1390/12/12 9:53
نویسنده : مامانی
740 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میدونی نازنازی مامانی یه بار فی البداهه من با انگشتم زدم روی مماغت گفتم من عاشق عشق تو ام بعد موهاتو بادستم به هم زدم گفتم موهاتم  بهم میریزم دیگه از بعد اون هی میایی مماغت رو میگیری موهاتم میکشی که من اینو بگم و باهات بازی کنم خلاصه وسط خیابونم دوست داری بزنم رو مماغت موهاتم بهم بریزم قربونت بشم اینقدر مهربونی عسل خانوم

 

یه کار دیگه هم که خیلی دست داری دوست داری دست کنی توی بلوز بابایی بابایی هم دست بکنه توی لباست و کلی بخندی

 

نی نی لالاتم شکست بچم عاشق خوابیدن توی ناناش بود دیشب نه شب قبلش خود به خود شکست دیگه فکر کنم نتونست وزنت رو تحمل کنه هرچند تو وزنت خیلی کمه ولی خوب اون برای نوزاداست قربونت برم هی میایی میگی مامان نانا 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

خاله جون
12 اسفند 90 11:40
واي چه دختري نانازي
sanam
13 اسفند 90 10:14
خوشگل دوست داشتنی الهی نانا گفتنتو بخولم
الهام مامان رامیلا
13 اسفند 90 16:29
ای جانم دخمل خوبم دوست داری مامانی بهت بگه عاشقتم آره انشالله همیشه عاشق هم باشید
sanam
15 اسفند 90 12:47
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█ اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــــــــــــــــدو بیــــــــــــــــــــــــــا
مامان محمد پارسا
16 اسفند 90 0:14
مامان یگانه زهرا
16 اسفند 90 15:26
فقط همتا 2012
16 اسفند 90 21:18
سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی داری . برای افزایش بازید وبلاگمون بیا باهم تبادل لینک کنیم. من منتظر جوابت هستم !
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 13:31
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 12:23
سلام مامانی
خبر جدید از ناناز نمیزارید ؟؟؟


چشم گلم الان فرصت کردم اومدم مرسی که اینقدر به ما لطف داری