نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازی جیگر طلا

1390/11/19 16:56
نویسنده : مامانی
848 بازدید
اشتراک گذاری

1

 

سلام خاتونم قربونت بشم الان لالایی طبق معمول من فرصت کردم بیام آپ کنم خوب جونم برات بگه که *شدی یه بسته پفک نمی از بس با نمکی* شعرم گفتم تحویل بگیر عسیسم این روزها خانم تر شدی بیشتر به حرف گوش میدی الحمدالله سرما خوردگی اتم بهتر شده بهترم ماشالله ماشالله غذا میخوری قربونت برم 1

 

کلمات جدیدت :

دادا : دایی

ماه : خاله مرضون

اوو (با لهجه تو دماغی ) : اتو

ننگین : رنگین کمان

 

کارتونهای جدیدت

مجموعه کارتونهای تبیلغاتی LG

فیتیله

رنگین کمان یک و دو

عمو پورنگ

 

جیدرم تا تو ماشین میشینیم هنوز نشسته میگی آانگ یعنی آهنگ گوش کنی

 

هرچی بهت میدم بخوری فوری میگی بابا یعنی برای بابا هم بیار بخوره سر سفره تا تشنت میشه آب میخواهی میگی آب بعدش سریع میگی بابا

 

دیشب داشتی توی نی نی لالات میخوابیدی بابا رفت وضو بگیره دیدم به سرعت باد پاشدی رفتی فکر کردم داری میری پیش بابا یهو دیدم عینک بابا روچشماته با دوتا دستت دسته هاشو گرفتی داری با دو تا چشم قورباغه ای نگام میکنی بعدش رفتیم پیش بابا عینکشو بهش دادی و گیج میزدی کلی خندیدیم که ماشالله چقدر تو باهوشی1

 

امروز با هم رفتیم بیرون میدونی سمت خیابون ددره وقتی از کوچمون میریم بیرون خوشحالی برگشتنی وسط کوچه وایستادی به خیابون اشاره میکنی میگی ددر اونم با تحکم زیاد مامانی هم با یه عالمه دوز و کلک آوردت خونه

 

جای جدیدتم شده روی اپن آشپزخونه حتی قطره هاتم اونجا میخوری دیشبم گذاشتی روی اپن ناخوناتو بگیرم

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم 1

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sanam
20 بهمن 90 10:35
الهی شکر که خوب شدی عسلک
شیطون بلا بابایی هستیا


حسابی هم بابایی ام