نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

اللهم العن عمر ثم ابابکر عمر ثم عثمان عمر

1390/11/13 15:46
نویسنده : مامانی
8,948 بازدید
اشتراک گذاری

لعن علي عدوك يا علي 

گویندبه ماکه هتک حرمت نکنید پشت سرآن خلیفه صحبت نکنید

درپاسخ این طایفه مامیگوییم لعنت به کسی که گفته لعنت نکنید

 

ای اهل سقیفه من دلی پردارم

من دست به یک ریشه چادر دارم

وحدت به روی چشم ولی من

شخصا ازدشمن فاطمه تنفر دارم

درهمه جا هرزمان لعن عمر گفته ام با نفس گلفشان لعن عمر گفته ام خاک نشینم ولی از مدد آسمان باهمه ی عرشیان لعن عمر گفته ام

 

 لعنت به عمر به هر زبان باید گفت لعنش به عیان و به نهان بایدگفت عید علی و فاطمه را در امروز تبریک به صاحب الزمان باید گفت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
24 بهمن 90 8:26
عزیزم این پست جالب نیست حذف کنی بهتره


از اینجا حذف کنم گلم اعتقاد ادم که عوض نمیشه قربونت برم
مامانی طهورا
4 فروردین 91 1:55
اللهم العنهم جمیعا
yousef
19 شهریور 91 16:26
آفرین بر تو اللهم العن عمر ثم ابابکر عمر ثم عثمان و عائشه و حفصه و طلحه و زیبر و معاویه و بقه..
علی
27 شهریور 91 16:19
آفرین آفرین شعر بسیار زیبایی بود
علی
25 بهمن 92 15:13
 حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: به خدا قسم در هر نمازم بر تو (ابوبکر) نفرین میکنم. (الامامة و السیاسة 1/20) خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم .مایل بودید خبر بدید در پناه حضرت ولی عصر(عج)
عمار
27 اسفند 92 1:35
شعرت قلبم رو جلا داد. در سایه اهل بیت علیهم السلام موفق باشی انشاءالله.