نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

و اما تولد مامانی و یک گردش حسابی ...

1391/1/27 16:46
نویسنده : مامانی
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم گلم چند روز پیش که تولد مامانی بود ددی پرسید هدیه چی برام بخره منم طبق معمول گفتم هیچی بعد که خیلی بهم اصرار کرد گفتم برام یه نقاشی بکش !!!

 

بعد دیدم بنده خدا دوست داره برام تفلد بگیره پیشنهاد دادم بریم رنگین کمان تا نازی حالشو ببره (رنگین کمان شهربازی سرپوشیده تو قمه فکر کنم یا اولین هست یا تنها شهر بازی سرپوشیده) خلاصه بعد طی جریاناتی رفتیم و کلیییییییییییییییی خوش گذروندیم و بیشتر از همه ناناز مامانی کلی بازی کرد و به به خورد و شیطونی هم کرد جیگرم خیلی دوست دارم تمام تلاشم شادی توست نانازم

 

بابا سعید مرسی خیلی بهمون خوش گذشت

 

نازی پس شلوار این خانمه کو؟؟؟؟

 

نازی بعد حرکت آقا اسبه ازش ترسید


جیگر تو بخورم

 

 

بقیه عکسهای ناناز رو توی ادامه ی مطلب ببینید

 

هو هو چی چی

 

 

خوش تیپ مامان

 

 

دو لوپی داری پاستیل می خوری

 

ناناز و قام قام

 

قام قامشو

 

این عکسو گذاشتم فقط بهت بخندم

 

قربون خنده هات

 

وای دایی ناصرو ببینید

 

نازی رفته دایناسورو بترسونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

sanam
15 بهمن 90 16:20
خوشالم که بهتون خوش گذشته


مرسی عزیزم
عاشق باران
17 بهمن 90 23:50
تولدتون مبارک مامان خانم


مرسی
مامان اسراواسما
18 بهمن 90 20:28
تولدت مبارک خانمی


مرسی
مامان الهه
19 بهمن 90 13:41
تولدتون مبارک من هم متولد بهمن هستم و خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


مرسی ما هم خوشحال میشیم ولی سایتون رو وارد نکردید که