نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

عاشقتم عاشق عاشق عاشق عاشق عاشقتم عاشق خنده ها و اداهاتم

1391/1/27 16:47
نویسنده : مامانی
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که قرار بود دوستهای مامانی بیان خونمون مامانی داشت تند تند دیوارهارو تمیز میکرد منم اومدم ازش یک دستمال گرفتم تند تند دیوارهارو تمیز کنم مامانی رفت تو آشپزخونه از دور دید من چقدر تند تند و بی وقفه دارم به دیوار دستمال میکشم بعد که اومد دید من دارم نقاشی میکشم اونم با نیش بازم کلی بوسم کرد و بخلم کرد و منم براش ژست گرفتم اونم ازم عکس گرفت

 

عشق مامانی میخورمت

 

وایییییییییییی وایییییییییییی که چقدر عاشق این عکستم فندق مامان

قربون دندونهای خرگوشیت

 

به خدا میخوردمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sanam
15 بهمن 90 16:19
خیلی خوردنی شدی خانم طلا


مرسی