نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

اولین خاله بازی و سوتی نازگلی

1390/11/12 11:11
نویسنده : مامانی
622 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش داشتیم با هم خاله بازی میکردیم تا قبلش بلد نبودی ظرفهات رو آوردیم و تو هم تند تند مشغول به پختن بودی میز و صندلی های بچگی مامان هم پیشت بود بعد چند دقیقه دیدم رو صندلی که نصف کف پاتم نمیشه میخواهی بشینی نه یکبار بلکه چند بار قبلا یه مستند دیده بودم توی یه اتاق صندلی و ماشین و وسایل به اندازه بچه ها بود بعد محقق بچه ها رو میبرد بیرون و توی اتاق سایز وسایل رو کوچیک میکردندو بچه ها بزور میخواستن توی ماشین اسباب بازی بشینن حالا قشنگ تو هم همین کارو میکردی

 

دیگه اینکه بدون این که من بگم بعد این که به عروسکات غذا دادی گفتی نانا یعنی بعد غدا بخوابند که نشونه ی فکر کردن و حافظه ات هست چون بعد ناهار میخوابی برای همین قربونت بشم الهی

 

فردا عکسهاشم برات میذارم برم فعلا تا دوستام نیومدند یکم دیگه مار باقی مونده انجام بدم یه دنیا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sanam
12 بهمن 90 11:21
الهییییی حرف زدنتو بخولم
sanam
12 بهمن 90 12:22
سلام یه سوپرایز دارم براتون
منم یه وبلاگ ساختم 2-3 روزی میشه خوشال میشم یه سر بیاین


مبارکه عزیز دلم وبتو دیدم عالییییییییییی بود مرسی از اینکه به یادم بودی
مامان ساينا
12 بهمن 90 13:29
واي خداي من چه جالب
مامان حسن کوچولو
13 بهمن 90 1:45
جیگر عمه ای،خاله بازیتو قربون نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سوتیاتم قشنگه فدات بشم