نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

ما دوباره رفتیم گردش

1390/2/30 0:20
نویسنده : مامانی
450 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابایی مهربون زحمت کشید ما رو برد گردش یکی از روستا های اطراف قم به اسم قباد بزن و رفتیم

مزرعه دوست بابایی جای همه خاله ها و نی نی هاشون خالی بود خیلی بمون خوش گذشت دست بابایی هم درد نکنه واقعا خوب بود و بنده خدا کلی زحمت کشید1 صبح مامانی تند تند توی آشپزخونه داشت وسایل رو آماده میکرد1 که یکدفعه دید دخمل بلا بیداره و داره تور پشه

بندش رو مینده رو خودش مامانی هم دوید تا این شیطون بلا رو نجات بده بعد دست و صورت خانم

کوشولو رو شست و موهای نازش رو شونه زد و لباسهاشم عوض کرد و بابایی هم دیگه بیدار شد و

کمکمون کرد وسایلا رو گذاشت تو ماشین و ماهم رفتیم و بابایی برامون کلی خوراکی خرید و بعد نازگل

خانمم توی ماشین فرنیش رو خورد و تا اونجا انواع و اقسام شیطونی ها رو انجام داد خلاصه رسیدیم مزرعه و دوست بابایی بردمون کنار یه استخر بزرگ زیر سایه درختهای گردو عجب جایی  بود نازگل خانم هم دوست داشت چهار دست و پا بره 1و مامانی همش با یه دستش لباس نازنین رو گرفته بود1 بعد مامانی و بابایی با نظارت نازنین زهرا ناهار رو آماده کردند و نازنین زهرا خانم سوپش رو کمی

خورد و میخواست شیرجه بزنه تو سفره که هرچی از غذا دستش میدادیم آخرش یه تکه دیگه رو هدف میگرفت و شیرجه من با یه دستم حاج خانم رو گرفته بودم و اون مشغول حمله به سفره 1. بعد

ناهار تا بابایی با دوستش حرف میزد ما رفتیم گردش و مامانی شکمو یه گردو نرسیده گاز زد که تا همین

الان گلو زبونش میسوزه و از رو نرفت ی چاقاله سفت رو گاز زد که دندونش درد گرفت و نازگل خانمم گریه

کرد که منم از اینا میخوام بعد که اومدیم دوست بابا رفت وآب مزرعه رو باز کردند  ما هم جامون رو

انداختیم کنار جوب آب و بعد کمی نشستیم و دیگه نازنین خسته بود اومدیم خونه خلاصه که حسابی خوش گذشت . بابایی این گل قشنگ هدیه به تو دستت درد نکنه 1

اینم عکسهای امروز

مزرعه دوست بابا

0

 

01

من تازه رسیدم الان دست به کار میشم

1

 

دیدید گفتم فضولی ها شروع شدچشمک

2

 

من همچنان از رو نمیرم

3

 خودتون چایی میخورید به من نمیدید منم خودم میخورم

4

مامان ولم کن برم آب بازی

6

 

من همش چشمم دنبال آبه

7

مامان تو رو خدا گول بخور

8

اصلا من خستم بریم خونه

9

اگه نمیاید من برم

10

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)