نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

هرچند با تاخیر (سفرنامه مشهد 4* بازگشت*)

1390/7/26 16:44
نویسنده : مامانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه صبح ساعت 4 بیدار شدم نماز خوندم و ددی رو صدا کردم بنده خدا دیشب همه وسایل رو گذاشته بود توی ماشین و فقط لباسهامون رو عوض کردیم و نازی هم جاشو آماده کرده بودیم گذاشتیم تو ماشین و رفتیم از امام رضا خدا حافظی کردیم

1

و راه افتادیم من تقریبا از ملک آباد تا بعد نیشابور رو خواب تشریف داشتم بنده خدا بابایی تنها موند دیگه نازی هم حدودهای 8 و 9 بیدار شد ما هم نمی دونم کجا نگه داشتیم صبحونه خوردیم و راه افتادیم نازگلی از ماشین بدش می آمد اینقدر عقب جلو کرد ما رو کشت برای ناهارم بعد دامغان نگه داشتیم یه جایی بود پر مگس ما هم بساطمون رو جمع کردیم نماز خوندیم راه افتادیم آخه دامغان یک کیلو پسته خریدیم به نیت خودکشی بیشترشو خوردیم خیلی گرسنه نبودیم  یکی دو ساعت بعد توی جاده نگه داشتیم سرپا ناهار خوردیم نازگل خانم یا پاش رو دنده بود

یا

بین من و ددی نشسته بود

1

 

یا

مشغول گرفتن فرمون

1

 

خدا از دست این شیطون بلا ماشالله خلاصه ساعت 6 و 30 دقیقه رسیدیم قم به 72 تن که رسیدیم من چقدر خوشحال بودم به قول خاله مرضیه رسیدیم ایران شهر خودمون وای خدا چقدر خسته بودم با نی نی شیطون بلا انگار من رانندگی کرده بودم خیلی خسته بودم ولی خیلی هم خوش گذشت تا دو سه روزم مامان جون و خاله جونا اومدند دیدنمون و مشغول بودیم خیلییییییییییییییییی سفر خوبی بود مرسی بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان اسراواسما
27 مهر 90 0:15
زیارت قبول خانمی!خوشحالم به سلامتی اومدین خونتون
مامان ساينا
27 مهر 90 7:41
هميشه به سفر-با اجازتون لينكتون كردم
مامان دخترگلا
27 مهر 90 10:32
دست گلتون درد نگنه که به ما سرزدید خداکنه دختر ناز شما هم با این اسم قشنگش هزارسال زیر سایه پدر و مادر زنده و سربلند و سرزنده باشه
مامان دختر گلیا
27 مهر 90 10:37
یه سوال ؟
ببخشیدا شما قم هستید خانمی


بله
مامانی طاها
27 مهر 90 20:23
زیارتتون قبول همیشه به سفر و شادی
مامان سانای
28 مهر 90 21:24
زیارت قبول وهمیشه به سفر .


مامان بهار و باران
29 مهر 90 11:25
زیارت قبول عزیز خاله خوش گذشت؟


مرسی جای شما خالی
مبينا و مل مل
29 مهر 90 15:09
آپم
خاله فهیمه(مامان زهرا)
29 مهر 90 16:05
خانممممممممم نانازو ببین چه آروم نشسته
ایشالا همیشه به سفر باشی نازگل خاله


مرسی