نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

چشم مامان کو ؟

1390/7/21 7:42
نویسنده : مامانی
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونم عزیز مامانی میدونی خیلی دوست دارم گل دخترم این روزها کم کم دارم متوجه میشم چقدر میفهمی و چقدر بزرگ شدی ماشالله .

خانم طلای مامان دیگه هرچی بهت میگیم میفهمی هر چند افتخار نمی دی حرف بزنی بجز چند کلمه : به غذا و خوراکی میگی *ام* به در رو باز کن حالا در هرچی می گی *د* با فتحه به بابایی میگی *با * به من میگی *مام * میگیم گربه چی میگه میگی *ممم* میگم گل مامان کیه میگی :*مم مم* تازگی ها سقم میزنی وقتی هم کار بدی میکنی من دعوات میکنم میایی جلوم وای میاستی و غش میکنی از خنده و همین جوری زل میزنی توی چشام و هی میخندی  ماشالله به تو

جملات دستوری و خواهشی رو خیلی زود انجام میدی مخصوصا اگر بهت بگیم یه چیزی رو برو برامون بیار

یادش بخیر مشهد یه یخچال کوچولویی بود یکم ازت بلند تر یه روز اتفاقی درشو باز کردی و یاد گرفتی چه جوری میشه درشو باز کرد دیگه بابا میگفت نازنین زهرا برو آب بیار میرفتی بطری آب معدنی رو میاوردی میگفتیم نوشابه یا دوغ بیار دقیقا همون رو که میخواستیم می آوردی قربون دستهای کوچولوت برم ماشالله بهت مامانی

نازی و یخچال کوچولو نازی و یخچال کوچولو

نازی و یخچال کوچولو

دیگه اینکه وقتی چیز سنگینی رو نمی تونی برداری مثل شیشه آب که پر باشه یا عروسک بزرگات یا بالش ها یه گوشه اش رو می گیری و کلی زور میزنی تا قرمز شی بعد که من یا بابایی میآییم برش داریم با اینکه دستت چیزی نیست دولا می شی زور میزنی انگار داری بلندش میکنی قربونت برم هزار ماشالله به گل دخترم

 

چند شب پیش حدود یک ربع با مژه های من بازی میکردی و دست به چشمم میزدی خیلی برات عجیب و تازه بود منم بهت یاد دادم این چشم مامانیه و هزار ماشالله بهت زودی یاد گرفتی حالا میگم چشم مامان کو تو هم سریع دستت رو میکنی تو چشمم !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هانیه سادات
21 مهر 90 15:25
ماشاالله به این دختر باهوش. هانیه هم واسه حرف زدن منو دق داده.صد بار میگم بگو مامان.آخرش میگه بابا.ههههههههههههه
مامی کیانا
21 مهر 90 22:25
همیشه به سفر و گردش نازی جون اونم از نوع مشهدش و اونم تو همچین روزایی و باز اونم برای اولین بار چه خوب نازی جون میدونی هرکی برای اولین بار بره پابوس آقا هر چی از آقا بخواد بهش میده ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی شیطون خانوم میبم که کلی شیطنت جدید یاد گرفتی
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 23:42
سلام مامان نازی جون یارت قبول همیشه به سفر مشهد و زیارت امام رضا علیه السلام کاشکی میگفتید همدیگر رو میدیدیم نازنین زهرا رو میبوسیدیم خانمی چند بار اومدم وبتون ولی نظرم ارسال نشد حالا بی خیال عکسای قشنگ نازی رو برو


سلام عزیزم باورت نمی شه چقدر یهویی شد هنوز خودم باورم نمیشه منم اونجا خیلی دوست داشتم به اینترنت دسترسی داشتم ازتون می خواستم بیایید حرم ببینمتون اما قسمت نشد انشالله به زودی زود دوباره بیام اینبار حتما همدیگر رو میبینیم ممنون از لطفت عزیزم