نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دختر بابایی من !

1390/7/6 14:36
نویسنده : مامانی
753 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام عسلم خوبی قربونت بشم مامانی

دیروز کلی با هم بازی کردیم ددر رفتیم 1دوچرخه سواری کردیم1 تاب بازی کردیم و بعدش اومدیم خونه

میدونی این هفته از همیشه بیشتر وابستگی ات رو به بابایی نشون دادی هر روز غروب که میشه دور اتاق راه میری و میگی بابابا بابابا  و گریه میکنی یا میری به در ورودی اشاره میکنی یا به کامپیوتر بابایی هم که از در میاد میپری جلو در و ذوق میکنی 11خدا نکنه بابایی لباس عوض کنه فکر میکنی میخواد بره ددر و تو رو نبره

چند شب پیش من اسنک تن درست کرده بودم کمی هم گردو خریده بودم بابایی از در که اومد چندتا گردو و اسنک گذاشتم تو دوتا بشقاب و دادم ددی ببره برا بالایی ها (مامان جون و باباجون ) بابایی هم بردشون دستش جا نداشت شما رو ببره اولش نگاه کردی و بعد اومدی جلوی راه پله ها غش کردی از گریه و بابابا گفتن بابایی بنده خدا هنوز مامان جون داشت حرف میزد معذرت خواهی کرد اومد پیشت دیروز هم با ددی رفتی نون خریدین دایی مرتضی بابا اومده بودند قم که شب میخواستند برند آلمان خونه دوستش بابایی که صبح خواب بود دایی با بابا جون رفتند خرید بابا سعید هم هنوز دایی رو ندیده بود تو رو داد به من که بره از مامان جون سوال کنه کی میایند و شما دوباره غش کردی از گریه که بابا رو صدا کردم بیاد پیشت 1قربونت برم بابایی عاشقته هیچا بدون تو نمی ره اینقدر حساس نباش گلم

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

کاکل زری یا ناز پری
6 مهر 90 14:51
فکر کنم این جوری این دختر گل حسابی دل بابا شو برده وای خدا خوش به حال بابا جونی با داشتن این دخمر ناز
مامان نی نی گولو
6 مهر 90 18:57
نازشو برم من
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 3:34
دختر بابایی روزت مبارکهمیشه به ددر و بازی


ممنون
مامان زهرا نازنازی
7 مهر 90 4:24
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

روزت مبارک عزیزم


ممنون
ارشیا موزیک
7 مهر 90 14:07
سلام خداواستون نگهش داره چقده نازه اسفندش کن نوشتهاتون خیلی قشنگه خوشم میاد آهنگ جدید از ارشیا رو گذاشتم خوشحال میشم بعد دانلودو گوش کردن نظرتونو بگین ممنون بای تا های
مامی کیانا
8 مهر 90 12:45
سلام نازنین زهرای عزیز روزت مبارک ایشالا یک دختر خوب و نمونه واسه مامان و بابا باشی


ممنون ایشالله
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 16:19
سلام ناناز خاله
روز دخمل رو به وروجک خاله تبریک می گم


ممنون
الهام مامان رامیلا
8 مهر 90 17:00
سلام عزیز خاله روزت مبارک گلم
مامان نرجس گل به شما هم تبریک می گم


ممنون
مامانی طاها
9 مهر 90 10:57
ای جان تموم بچه ها اینجورین من که گرفتارم وقتی بابای طاها میخواد بره سرکار
شهاب
14 مهر 90 17:44
سلام دوست خوبم یه بلاگ توپ زدیم اگه به تبادل لینک مایلی منو با اسم انجمن وبلاگ نویسان جوان لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم ... موفق باشی ...
مامان سید کوچولو
15 مهر 90 11:24
من واقعا نمیدونم این نی نی ها بابایی رو دوست دارن یا ددر رفتنو......