نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

برنامه غذایی جدید نازگل

1390/6/17 23:36
نویسنده : مامانی
1,796 بازدید
اشتراک گذاری

 

حدود یک هفته از یکسالگی نازدونه ام میگذره و خیلی بد غذاست و کمبود وزن داره احساس کردم دیگه تنوع غذایی قبلی رو دوست نداره بهش سوپ و کته و فرنی و یه چندتا از غذاهای که پایین نوشتم رو میدادم حالا هم انرژی بیشتری میخواد تا هم  بدو بدو کنه و هم رشد کنه به مزه هله هوله ها بسیار زیاد علاقه داره براش خودم کمپوت درست کردم لواشک درست کردم حالا هم کیک و بیسکوییت رو خودم میخوام براش بپزم  کلی پرس و جو کردم از یه عالمه سایت هرکی یه چیز میگفت منم نشستم یه کم فکر کردم اینا به ذهنم رسید حالا هرکی فکر بهتر داره بهم بگه مرسی

غذاهای مناسب صبحانه : فرنی . حلوا . املت . خاگینه . شیر برنج . غلات پرک شده . حلیم گندم .تخم مرغ آبپز .نیمرو .شله زرد. نون و پنیر و کره

میان وعده ها  :میوه .بیسکوییت ساقه طلایی .کیک یزدی .پوره میوه با خامه .میوه با ماست .بستنی . پودر گردو یا پسته یا بادام با بستنی یا خامه یا ماست .برگه و لواشک خونگی .نخودچی کشمش . خرما.پوره سیب زمینی .پوره عدس.کمپوت خانگی .شیر .شیر موز .شیر خرما 

غذاهای مناسب ناهار و شام : غذای سفره . سوپ .ماکارانی فرمی .آبگوشت .کته با انواع خورش .کتلت .کوکوها .کبابها .حبوبات .عدسی .ماهی و در کنار اینا ماست و سبزی تازه و سالاد ریز خورد شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
18 شهریور 90 2:54
سلام ممنون از این که نتایج تحقیق و بررسی ها تون رو اینجا قرار دادین تا ما هم بتونیم استفاده کنیم
مامانی طاها
18 شهریور 90 16:53
مامانی اینایی که گفتی خیلی خوبن اما به شرط اینکه بخورن نگران غذاش نباش خودشون خود به خود خوب میشن الان به خاطر دندوناشه که چیزی نمیخوره
نازنین نرگس نفس مامان
19 شهریور 90 16:40
خوشحالم کردی خیلی زیاد همیشه غصه میخوردم که نازنین هله هوله میخوره میدونی اصلا نباید بذاری طعم هله هوله رو بچشه حتی به قیمت نبردن توی جمع و زدن از خیلی از تفریحات از حالا هم دیر نشده من خودم لواشک درست میکنم خداییش عاشق لواشکه اون هم بدون هیچ افزودنی کاملا میوه پس میتونم خیالم راحت باشه که سالم و طبیعیه خیلی خوشحال شدم از حالا هله هوله تعطیل هوراااااااااااااااااااااااا