نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

فسقلی مامان !

1390/6/2 5:23
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

1

             مامانی اینو یادم رفت تو پست قبلی بنویسم درسته دلم برای بچگیم تنگ شده ولی الان وجود تو برام از همه دنیا با ارزش تره حتی از دنیا خوب بچگیم تو الان بچگی کن و شاد باش تا منم احساس بچگی رو با تو دوباره تجربه کنم نفس طلایی مامان انشالله بچگی شاد و بی خطری داشته باشی تا اونجا که بتونم میذارم بچگی ات بهت خوش بگذره و لذت ببری چون یکبار که بیشتر تکرار نمی شه خوشگل مامان برم نماز بخونم لالا کنم

خدایا شبای قدر امسالم گذشت ماه رمضونم داره تموم میشه خدا توی این شبای قدر نمی دونم چی برای امسالمون مقرر کردی ولی انشالله هرچی باشه خوب باشه خدایا مواظب عزیزامون باش و به همشون سلامتی بده خدا انشالله لیاقت داشته باشیم دوباره شبهای قدر رو درک کنیم خدایا مواظب گل دختر منم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آرمین
2 شهریور 90 6:54
سلام وبلاگ خوبی دارید لطفا از سایت ما هم دیدن کنید
آرمین
2 شهریور 90 9:33
وبلاگ خوبی دارید به سایت ما هم سر بزنید
مسافر كوچولو
2 شهریور 90 14:25
وبلاگ نازنين زهرا جون رو خوندم. خيلي با حال و بود. خدا نازنين زهرا را براي مامان باباي مهربونش نگه داره. باز هم به ما سر بزنين
یاسمن و مصطفی (سه شنبه ها)
2 شهریور 90 20:05
سلام مامانی ناناز
من از دوستای زهرا جونم و مامان گلش
از اونجا وبلاگتون رو پیدا کردم
منم قراره اگه دختر خدا بهمون داد اسمشو بذارم نازنین زهرا البته اولین دخترم
نماز و روزتون قبول حق
دختر گلتون هم از طرف ما ببوس