نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

حاج قیلو پنج قیچی !

1390/6/2 5:14
نویسنده : مامانی
512 بازدید
اشتراک گذاری

1

             سلام جگرم میدونی دیشب قبل خواب یاد یه بازی بچگی هام افتادم و کلی دلم برا بچگیم تنگ شد میدونی ما حالت سجده میخوابیدیم مامان جون و خاله ها میزدند روی کمرمون مدلی که روی تنبک میزنن و میخوندند : رفتم به باغ پسته دیدم حاج قیلو پنج نشسته گفتم  حاج قیلو پنج قیچی این سوزن یا قیچی ؟

بعد یا یک انگشتشون رو می گذاشتن که میشد سوزن یا دو تا که میشد قیچی اگر درست میگفتیم نازی مون میکردند اگرم اشتباه قلقلکمون میکردند چه خوب بود یادش بخیر شبا تا آقاجون بیاد برای این که ما نخوابیم مامان جون گاهی تا یک ساعت برای من و خاله فاطمه و خاله زهرا نوبتی بازی میکرد و یادش بخیر خاله زهرا جر زنی میکرد و چون اون موقع ته تاغاری بود کلی براش تبصره و ماده وجود داشت واقعا یادش بخیر

خدا یه خط اتوبوس میذاشتی هر وقت دلمون برا بچگیمون تنگ میشد بر میگشتیم به اون موقع ها خدا من دلم میخواد دوباره بچه شم

نازگلی مامان قدر بچگی تو بدون به خدا بچگی یه جواهر با ارزشه که هیچکس قدرشو نمی دونه و همه بچه ها میخوان زودی بزرگ بشن ولی بچگی کجایی که یادت بخیر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)