نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

الهی مامانت برات بمیره آخه دخترم اوخ شده !

1390/5/24 16:27
نویسنده : مامانی
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلام گل مامانی الهی بمیرم برات دو سه روزه پاهات از جیشت سوخته الهی من برات بمیرم خیلی وحشتناک سوخته نمی دونم چرا یکدفعه این جوری شد تنها یک بار تو این یازده ماه پات سوخته بود اونم برای دندون در آوردنت بود من و بابایی میگیم شاید دوباره میخواهی دندون در بیاری عزیزم

 

1

اصلا برام عجیبه مامانم یعنی مامان جون شما همش بهم میگه من خیلی زود زود پوشکت رو عوض میکنم باورت میشه یه وقتهایی با یه بار جیش کوچولو پوشکت رو عوض میکنم میگم نی نی ام گناه داره تازه هر بارم بدون استثناء با شامپو نی نی پاهات رو میشورم1 و بعدش کلی کرم ایروکس برات میزنم پوشکتم ضد حساسیته مهمونی هم بریم برات دستمال مرطوب 1ضد حساسیت خریدم نمی دونی چقدر پوشک و دستمال مرطوب رو مدل هاشو امتحان کردم تا به این دو تا رسیدم که برات خوب بوده تا حالا نمی دونم دیشب دیگه دیدم ایروکس جواب نمی ده با هم رفتیم برات پماد کالاندولا خریدم1 از دیشب تا الان یه تیوپش رو تموم کردم دوباره باید بریم بخریم

1

قربونت برم دیشب بعد افطار که بابا اومد دنبالمون از خونه مامان جون آوردمون خونه خودمون هی دیدم گریه میکنی1 و بی قراری گفتم غذا که خوردی ده دقیقه هم نیست پوشکت رو عوض کردم  شیرم نمی خوری پس چته دیگه داشت گریت سوزناک میشد گفتم پوشکت رو باز کنم یکم پات هوا بخوره و دوباره برات پماد بزنم الهی بمیرم دیدم  تو این ده دقیقه ای پی پی کردی و پات بدتر قرمز شده کلی به خودم بد و بیراه گفتم و شستمت و کلی برات کرم زدم تا یکی دوساعت سر حال اومدی انشالله زودتر خوب بشی قربونت برم الهی مامان طاقت نداره اوخ شدن دردونش رو ببینه ها ...

1

راستی من و شما این هفته که بابایی افطارها سر کاره می ریم خونه مامان جون اینا افطار کلی هم به شما خوش میگذره و البته کاسبی ات هم بد نیست دیروز آقاجون که فهمید شما تاتی یاد گرفتی و دیگه هم ازش نمی ترسی (آخه آقاجون کچل کرده بود شما ازش میترسیدی ) 5000 تومن بهت داد و شما هم گرفته بودی تو دستت و به همه نشون میدادی قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا نازنازی
24 مرداد 90 19:11



ممنون که به ما سر میزنید
مامان هانیه سادات
25 مرداد 90 11:01
سلام. هانیه هم همین مشکلاتو داشت.طوری بود که خون می یومد. هر چی زدم افاقه نکرد. آخرشم با همین پودر بچه خوب خوب شد.
راستی مارک پوشک و دستمال مرطوب نازنین جون چیه؟ از پوشک هانیه راضی نیستم.


سلام نازگلم با پماد کالاندولا داره بهتر میشه
پوشکش سویت بیبی ترکیه ای هست دستمال اش هم لوسیون ایرانی
به نظر من هرچی پوشک کاغذی تر باشه بهتره این از مای بیبی هم کاغذی تره و خیلی هم نازکه و سبک تا پر پر هم بشه نم پس نمی ده
بابا محسن
25 مرداد 90 14:07
نوع پوشک را هم عوض کنید . یک مارک دیگه را امتحان کنید . ما اینجوری به نتیجه میرسیدیم . روغن زیتون هم معجزه میکرد . خوشبختانه دیگه ما از این چیزها راحت شدیم ! نگران نباشید خوب میشه گهگاهی این مشکل حاد میشه اگر طولانی شد آزمایش ادرار . ...
کاکل زری یا ناز پری
26 مرداد 90 14:36
آخی ناناز من شاید هوا گرمه عرق میکنی بوو شدی خاله. دعا می کنم برات زودی خوب شی عزیزممممممممممممممم


ممنون خاله جون