نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

بازم خواب ترسناک !

1390/5/16 0:19
نویسنده : مامانی
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

1سلام طلای مامان جگرم انشالله امشب خیلی خوب لالا کنی و تا صبح خوابهای خوب ببینی نمی دونی دیشب چه به سر من و بابایی آمردی قربونت برم دیشب هر کاری کردم تو شیطونی میکردی و نمی خوابیدی دیگه بابایی دست به کار شد و لالات کرد ساعت یک ربع به دو بود منم بعدش یه ربعی بهت شیر دادم و بعد خوابیدم حدود 3 و 10 دقیقه بود با گریه بیدار شدی گریه که میگم نه هر گریه ای از سوز گریت منم گریم گرفته بود و بعد گریه ات شد بغض صورتت میلرزید ولی بغض ات نمی ترکید چشمات بسته بود و با چشم بسته اشاره میکردی به در و دیوار من و بابایی واقعا ترسیده بودیم گفتم شاید دل درد داری خدای نکرده برات شکمت رو ماساژ دادم  یکم آروم شدی لای چشمات رو باز کردی ولی دوباره میلرزیدی نه بغل بابایی میرفتی نه شیر میخوردی نه چیزی حواست رو پرت میکرد می خواستم به بابایی بگم ببریمت دکتر دیگه قرآن بالا سرت گذاشتم بنده خدا بابایی یه عالمه آیه الکرسی خوند و بهت فوت کرد تا آروم شدی گذاشتمت رو پام و خوابوندمت دیگه ساعت 3 شده بود و خوابیدم ولی دستت رو گرفتم تو دستم تا برای سحر بیدار شدم  اینقدر خسته بودی که حتی دستت رو هم تکون نداده بودی و همون جوری خوابیده بودی قربون قدت بشم بابایی هنوز نخوابیده بود و بعد سحر خوابید قربونت برم انشالله فردا روز خیلی خوبی باشه افطاری هم خونه آقاجون اینا دعوتیم انشالله به خوبی و خوشی امشب بخوابی منم تنهام بابایی رفته سر کار دوست دارم نفسم شب خوش 1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
16 مرداد 90 3:35
خیر باشه انشاالله همواره سلامت و شاد باشید خوشحال میشم در بازی وبلاگیه ما شرکت کنید
سارا شکری
16 مرداد 90 4:54
سلام بر عاطمه جوشان و احساس روان وسرشک ریزان نرجس بانو , مادر نوفکر و نواندیش و شفیق سایبری ..براستی که نی نی فرشته روی داری. نورچشمم تهیدستی و فقر زدگی بر سراسر چیره گشته مملکت به یغما رفته ام ,بر آنم داشت, در قالب دست نوشته ها, دیدها ونگریسته هایم را با و اژگان کهن و زبان زیور پارسایان, بنگارم و رشته نگارشم را با دردمندان شروع کنم. همبنک کتاب دردمندان اثر خوذم برای دانلود آماده است . امید که مورد پسندت باشد.
الهام مامان رامیلا
16 مرداد 90 16:03
سلام خاله جون انشالله دیگه خوابای خوب خوب ببینی خوابای رنگی ودیگه نترسی نازنین زهرای گل خوشحال میشم به ما هم سر بزنید باییییی