نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نی نی تاتی !

1390/5/4 15:33
نویسنده : مامانی
683 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلام گل دخترم 2

یه ساعته آپم گفتم چیزی برا نوشتن ندارم اومدم خاموش کنم یادم اومد چه چیزی هم دارم برا گفتن بعله ماشالله هزار ماشالله دیگه راه افتادی مامانی دیشب داشتم فیلم میدیدم باهم بازی هم میکردیم همیشه برا تمرین میذارم بایستی و بهت میگم ماشالله ماشالله دیگه فکر میکنی هر وقت من بگم ماشالله ماشالله باید بایستی 3دیشب داشتیم همین  بازی ایستادن رو انجام میدادیم که یکم فاصله ام رو ازت بیشتر کردم قبلا یه قدم رفته بودی ولی خودت رو پرت میکردی دیشب یهو دیدم سه چهار قدم به صورت دویدن آمدی 4و پریدی تو بغلم اینقدر ذوق کرده بودی و من ذوق کردم که یه عالمه با هم خندیدیم و بعد تعداد قدم ها رو به تقریبا ده قدم رسوندیم و زنگ زدیم به بابا و گفتیم بهش یه عالمه خندید و شما هم خسته شدی اومدی تو آشپزخونه با هم شام رو آماده کنیم 5که تا بابا بیاد ماشالله بهت به تکه هندونه رو تکه تکه های کوشولو کردم بهت دادم خوردی حالا بابایی با کلی ذوق اومده بهت میگه بیا تاتی کن ماشالله ماشالله کن شما هی دستتات رو به هم میزنی و سرت رو می انداختی پایین خجالت میکشدی قربونت بشم بعد برا بابایی تاتی کردی بابا رو سر ذوق آوردی خلاصه راه رفتنم یاد گرفتی ماشالله ولی امروز صبح یادت رفته بود و بعد چند بار تمرین تاتی کردی 

6

الانم لالایی عصری بریم با خاله ناهید و عمه سمیرا بازار و حرم و گردش دوست دارم مامانی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
5 مرداد 90 11:41
اخی مبارکه عزیزکم کم کم دلبری هات شروع میشه
عمو روحانی
30 شهریور 90 18:46
سلام .خدا براتون نگهش داره وباوجودش زندگی شیرینتونو شیرینتر کنه . حق یارتون .خدا نگهدارتون


ممنون عمو جان