نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نی نی شگفت انگیز من !

1390/4/31 16:03
نویسنده : مامانی
816 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی ها کد من 62 هست اگر به نظرتون من شگفت انگیزم بهم رای بدهید به نظر من تمام عکسها واقعا شگفت انگیزند

نی نی شگفت انگیز من

 

نازنین زهرا عاشق موتور سواریه و از وقتی هنوز نمی تونست خوب بشینه مینشست جلوی موتور پیش بابایی و حسابی خوش میگذروند اینجام خوشحال از اینکه بدون ما روی موتور نشسته الانم تو فکر تک چرخ زدن هست

 

اینم بقیه عکسهات:

 

موتور سواری با چشم بسته

رانندگی با چشم بسته

 

گل مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

بابای زهرا کوچولو
25 تیر 90 11:11
سلام مامان نازنین زهرا.واقعا چرا چرا چرا.من قرار بود جریان موتور را برای زهرا کوچولو بنویسم.اخه تو کتاب گینس هم چاپ شده.خوب فرقی نداره جفتشون زهرا هستند و عزیز.ولی به نازنین زهرا بگویید بچه ما را نصیحت کنه.صبح موتور برده و هنوز نیامده
زیبا
25 تیر 90 16:12
سلام با عکس های متحرک کوچک به روزم
مامان باران
26 تیر 90 13:06
میلاد امام زمان (عج) بر شما مبارک باد . عکس نی نی تون خیلی شگفت انگیزه.
مامان نازنین رقیه
26 تیر 90 15:16
سلام عیدتون مبارکلینک شدید
سيدمهدي
27 تیر 90 4:40
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام ستاره قشنگم . شما به وبلاگ آپ شده من دعوت شدي .. آپمممممممم █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
دانيال
28 تیر 90 9:09
سلام خاله جون مي شه به من راي بديد كدم 67 است . منم به ني ني شما راي مي دم باشه با اجازتون لينكتون مي كنم X دوستون دارم دانيال:
مامان هانیه سادات
29 تیر 90 10:01
سلام. من بهت رای دادم. امیدوارم برنده بشی.


ممنون خاله لطف کردید
مامی کیانا
29 تیر 90 13:25
سلام نازنین زهرا ماشالله خیلی نازی.عکست هم خیلی بامزه بود رو دل خاله نشست. خدا واستون نگهش داره من به نازنین زهرا رای دادم


ممنون لطف دارید
مامی کیانا
29 تیر 90 13:28
با اجازه لینکتون میکنم
مامانی و بابایی
29 تیر 90 16:01
سلام ، به نی نی شگفت انگیز ما سر بزنید درصورتیکه خواستید در مسایقه شرکت کنید و برای مدیر تلگراف بزنید خوشحال میشیم در مورد نی نی شگفت انگیز کد 36 رای شما باشه ... ممنون
خان گوگولي
29 تیر 90 17:30
جيگرتو!