نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازی و اسباب بازی های جدید

1392/3/30 23:29
نویسنده : مامانی
2,347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو فکر کنم امروز روز خیلی خوبی برات بوده انشالله

صبح که بیدار شدی با هم رفتیم صورتت رو بشوری گفتم ناهار چی برات درست کنم چند گزینه راحت گفتم یهو گفتی آبگوشت اونم ساعت 10 صبح اما به خاطر شما سریع دست به کار شدم و برات آبگوشت پختم البته چون حبوباتش رو خیس نکرده بودم نشد خیلی نفخش رو بگیرم شب قبل خواب چند بار گفتی شکمم درد گرفته انشالله که چیز مهمی نیست

عصری هم بابا بردت پارک کلی بازی کردی بعدش چون خیلی وقت بود بابا بهت قول داده بود برات اسباب بازی بخره رفتیم فروشگاه اسباب بازی فروشی و یه عروس دوماد فکر کنم سیندرلا بودند با چندتا عروسک کوچولو خریدی مبارکت باشه خیلی به این جور عروسکا علاقه داری تا لحظه خواب هی میگفتی مامان خیلی خوشحالم ممنون من عروسکام رو دوست دارم تو و بابا بهترین بابای دنیایید !!!

 

اولش عروس دوماد بازی میکردی تو مغازه هم هی میگفتی من دوماد میخوام بعد برای هدف دادن به بازیت بهت پیشنهاد دادم یک طبقه از فایلت رو خالی منیم خونه عروسکی بشه که خیلی خوشت اومد و کلی بازی کردی

نازی و اسباب بازی های جدید

ناراحتی چرا ماشینت کوچیکه و بچه توش جا نمیشه !

نازی و اسباب بازی های جدید

مراسم رقص عروس دومادی

نازی و اسباب بازی های جدید

 

نازی و اسباب بازی های جدید

 

اینم جدیدترین ماشین عروس و کاروان عروس

نازی و اسباب بازی های جدید

 

پ ن : نمیدونم حرفم درسته یا نه ولی خودم بهش اعتقاد دارم ما ایرانیا کلا یه خصلتی داریم هرچی از غرب بیاد میگیم بده من از بچگی شنیدم باربی رو بچه اثر بد میذاره امروز اولین حرفی که نازنین زهرا زد گفت مامان اینا خانواده اند و شادند مفهوم خانوداده رو خیلی خوب برام گفت حتی یک لحظه جذب اندام و لباسشون نشد با اینکه عاشق لباس عروسه بعد یک ساعت خودم بهش گفتم لباسش مثل لباس عروست بنفشه دقت کرد به لباسش در صورتی که فوق العاده باهوشه و به جزییات بی نهایت توجه میکنه از لحاظ اندامشون هیچ فرقس با عروسکهای بی نام و نشون نداشت همیشه ذهنم در گیر باربی بود اما فکر میکنم همه چی به تربیت بچه بستگی داره و به خودم تبریک میگم یه چالش بزرگ تو زندگیم از بین رفت نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
31 خرداد 92 9:26
فدای این دختر باهوش بشم من
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 خرداد 92 9:28
چه اسباب بازیهای قشنگی عزیز دلم