نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

تاب تاب عباسی در خواب

1390/3/5 18:58
نویسنده : مامانی
571 بازدید
اشتراک گذاری

شب روز مادر رفتیم خونه آقاجون نازدونه قرار نبود شام وایسیم ولی وایستادیم و دیر وقت اومدیم خونه و من وقت نکردم اسباب بازیها و وسایل خانم خانمااز جمله تابش  رو جمع کنم صبح پای کامپوتر بودم دیدم جیگر طلا بیدار  شد  تا اومد برم پیشش دیدم داره میره سمت تابش و با دستش تابش رو گرفت که بایسته و بعدش رفتم گذاشتمش تو تابش هنوز خوابش میومد ولی میخواست تاب بازی کنه اینم عکسش

http://up.vatandownload.com/images/96unl8bgbt59v9x3s9.gif  1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نرگس
5 خرداد 90 19:09
سلام.ماشالله چه دختر نازی


ممنون
مامان عسل و آریا
6 خرداد 90 11:31
سلام عزیزم.گلم من خاطره خوبی از تاب ندارم بخدا این عکسو که دیدم دلم لرزید.حتما زیر تاب دو تا بالشت بگذارید.دخترخانمتون ماشالله مثل اسمش خیلی نازه.خدا براتون حفظش کنه


ممنون عزیزم خودم هم از تاب خیلی میترسم وقتی تو تابه همش دستم بهشه
نازنین نرگس نفس مامان
9 خرداد 90 23:23
مراقب باش کوشولو