نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

این دختره ما داریم 3

1392/2/28 1:06
نویسنده : مامانی
587 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه با خودم بردمت بازار کفش بخریم بعد کلی گشت و گذار یه کفش پیدا کردم رفتیم تو مغزه یه ریز به فروشنده میگی آقا مامان کفش داره برا بابا میخواهیم

بهت میگم مامان بابا خودش کفش داره من کفش نیاز دارم

برگشتی میگی اینا که پاتن کفش نیستن مگه ؟

میگم چرا اینا دیگه کهنه شدن

برگشتی میگی برا بابام کهنه ترن ای خدا برا بابا کفش بخر

من طبق معمول خنثی

شما 1

فروشنده خمیازه

یاسمین گریه

کفشهای من 11

طبق معمول احتمالا بابایی نیشخند1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sanam
28 اردیبهشت 92 1:25
ای دختر شلوغ و شیطون
بابایی چقدر خوش ب حالشه ک هواشو داری
خدا برا هم نگهتون داره


ممنون دوست جونم
محسن
28 اردیبهشت 92 8:38
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 خرداد 92 0:24
فدای شیرین زبونیات نازی خانم