نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

واقعا دخترا بابایی اند

1391/10/13 0:35
نویسنده : مامانی
474 بازدید
اشتراک گذاری

الان دو تایی با بابا مانیتور رو گذاشتید رو زمین بالش گذاشتید زیر دستتون با هم تو اینترنتید باورت میشه توی این یک ماهه تنها یک شب رو پام خوابیدی همش پیش بابا دراز کشیدی یا رو پاش یا تو بغلش خوابیدی صبح که بیدار میشی سراغش رو میگیری وقتی میره سر کار مراسم خداحافظی داری یه روز بابا عجله داشت بوس هوایی کردت رفت بالا صداش کردی میگی بابا منو بوس نکردی رفتی کار! تا دو دقیقه آستانه تحملته که بابا رو نبینی بعدش شروع میکنی بابا کو بابا کجاست بابا نیومد من بابا رو میخوام من دوستش دارم و...خدا میدونه از چه تاکتیک هایی استفاده میکنم تا یادت بره ! هر چی هم باب میلت نیست کافیه ربطش بدم به بابا مثل شال گردن که بدت می اومد میگفتی خفه میشم تا گفتم شال ببند مثل بابا شی با ذوق بستی یا لباس نمی پوشیدی گفتم بپوش مثل بابا تندی پوشیدی خدا رو شکر آرزوم همینه تا با بابا و مامان دوست باشی عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sanam
14 دی 91 0:18
سلام دوست خوبم خوبی؟ دعا که میکنی؟ فراموش که نکردی؟ اربعین حسینی تسلیت دوستان با من و دل ناله و فریاد کنید / آه را با نفس از حبس دل آزاد کنید اربعین آمده تا از شهدا یاد کنید / گریه بر زخم تن حضرت سجاد کنید . . . موقع اذان اربعین منو فراموش نکیا ممنون التماس دعا حاجت روا بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن / جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن / جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین . . .