نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دختر کدبانوی من !

1391/10/8 16:51
نویسنده : مامانی
641 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق ظرف شستنی تا من ظرف میشورم میدویی میایی میگی کمکت کنم ! تو ظزفها هم عاشق لیوان و بعد قاشق شستن هستی

گل مامان

 

گل مامان

 

عاشق غذاهای ورز دادنی مثل کوکو و کوفته و ناگت و اینایی دیروز دو تایی با هم ناگت به قولت پخت کردیم شما به ورز دادن و گرد کردن میگی کثیف کاری !

گل مامان

گل مامان

 

گل مامان

گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
8 دی 91 17:13
راست راستی نازنینی خوشگل خانم
مامان تسنیم سادات
9 دی 91 14:47
این عسلو ببینید ............... تو رو هم مثل تسنیم میخووووووووووووورم
عاشق باران
9 دی 91 14:58
رمز نرسید دوست من نوشته بودید خصوصی داری و چیزی دریافت نکردم
عاشق باران
9 دی 91 14:59
دقیقا باران هم عشق ظرف شستن داره اگه تا ده بیست سال دیگه این حس باقی بمونه خوبه
بابای ارشیا
12 دی 91 14:31
الهی ... ماشاله به این عروس خودم از حالا تر و تمیزه ها الهی خداوند زندگی ای پر از شادمانی و شادکامی و سرافرازی نصیب خونواده خوبتون بکنه . انشالله همیشه دل و جمعتون گرم گرم باشه
مامان تسنیم سادات
12 دی 91 14:39
سلام مامانی ....
دو تا فرشته های نازتون خوبند .....؟؟؟؟
خیلی ممنون که پیش ما اومدید و نظر گذاشتین ....
نمیدونم چرا ....؟؟؟ تائیدش کردم ولی نمیاد توی وبم ....
خواستم تشکر کرده باشم تا وبم درست بشه ....


ممنون لطف دارید
مامان حسن کوچولو
21 دی 91 0:07
چه ناگتی بشه این ناگت
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 بهمن 91 10:24
به به خانوم خوشگل آشپز باشی منم از اون ناگت های نازنین زهرا میخوام خدا حفظش کنه


ای کاش بودین براتون میاوردیم
مامان بهار
22 اردیبهشت 92 16:06
ماشالله خیلی بزرگ شدی خوشکلتر شدی