نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

یاسمین

1391/8/12 17:53
نویسنده : مامانی
852 بازدید
اشتراک گذاری

این هم آبجی کوچولوم الان 10 روزشه من خیلی دوستش دارم بهش میگم یاسی خانوم و هی تند تند میرم بهش سر میزنم و بوس میکنمش خیلی هم مواظبشم به مامانم و بابام میگم این خواهرمه و ریز ریز میخندم

روز اول که آوردیمش خونه تو برگشتی به بابایی گفتی بابا اجازه بده همیشه خونمون بمونه !!!

و بعد یکی دوروز کم کم به بودنش عادت کردی صبحها که از خواب بیدار میشی تندی نگاه میکنی ببینی هست یا نه ؟ بعد میگی مامان اینو نگا کن خوابیده ! یعنی هستش !!!

 

یاسمین

 

نازنین زهرا و یاسمین

 

نازنین زهرا در حال کمک به مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

sanam
14 آبان 91 12:00
قدم یاسمن زهرای عزیز مبارک انشالله قدم پر خیر و برکتی داشته باشه نازی جون آبجی بزرگه شدن مبارکت باشه عسیسم
ارین و مامانش
17 آبان 91 13:07
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
مامان چند تا فرشته
18 آبان 91 0:15
قدمش سبز
sanam
19 آبان 91 14:20
سلام دوست گلم یه پیشنهاد دارم به رنگ آبی آسمون منتظرتم.....خیلی مهمه نظرتو راجع به پیشنهادم بگیا
عمه سمیرا
20 آبان 91 0:48
سلام گلای من خیلی دوستون دارم
عزیزم برای این جگرا حتما اسفند دود کن و صدقه بذار خدایی نکرده چشم نخورن


منون گلم لطف داری
زهره مامان آریان
21 آبان 91 1:04
قدم نو رسیده مبارک.انشالله خوش قدم باشه.خدا دخترای گلتون رو حفظشون کنه براتون
زهره مامان آریان
21 آبان 91 1:05
راستی پسر من دقیقا یک ماه از نازنین زهراجان کوچیکتره.خوشحال میشم پیشمون بیای.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 آبان 91 23:38
سلام یاسمین خانم خوش اومدی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 آبان 91 23:39
ناز خانم نازنین خانم لینگت کردم می دونی هم شهری هستیم
ارین و مامانش
27 آبان 91 16:17
sanam
27 آبان 91 18:41
سلام خوبی؟ امروز روز دوم طرح بود هادعا ک میکنی؟؟
زهره(مامان نازنین زهرا)
30 آبان 91 16:22
سلام. واااااااااااایی. نازنین زهرای گل من آبجی شده و من نمیدونستم. چه نینی خوشکلی. ایشالله که قدمش مبارک هست و مثل نازنین زهرا یه دختر خوب و خوشکل و باهوش میشه.
عاشق باران
10 آذر 91 22:15
سلام مبارک باشه. چه بی سروصدا آبجی نازنین خانم اومد پیشش... غافلگیرمون کردید
ببوسیدشون



سلام عزیزم مرسی به وب ما سر میزنید
عاشق باران
12 آذر 91 13:51
نظر من کو؟ جواب نمیدید؟


گلم ناراحت نشو به خاطر نی نی ها دیر به دیر می تونم به وبشون سر بزنم
مهتاب
16 آذر 91 22:32
سلام مامانی گل تبریک میگم خصوصی داری
سلام دوست گلم ممنون خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم دقیقا تمام اطرافیان نظر شما رو دارند ومن هم کاملا موافقم خوشحال میشم بازم نظرات شما دوست عزیز رو ببینم دختر گلت رو میبوسم
مامان تسنیم سادات
21 آذر 91 19:00
ما شاالله به این دوتا خــــــــــــــــــانم .... مثل عروسک می مونن ... هزار ماشالله