نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

کوچولوی پر حرف !

1391/7/28 16:11
نویسنده : مامانی
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین زهرا کوچولوی پر حرف و شیطون

ماشالله از بس حرف میزنی و شیطونی میکنی

من و بابایی تا حرف میزنی میایی میگی ساکت حرف نزنید بعد خودت شروع میکنی حرف زدن

هر روز صبح میایی میگی مامانی آماده شو ببرمت فروشگاه

تا من و بابا توی حرف زدنمون بگیم بریم تندی میگی کجا بریم بازار بریم ؟

بابایی چند روز پیش داشت باهات حرف میزد گفت خواهش میکنم بابایی یه بوس بده برگشتی گفتی بابایی خواهش میکنم خواهش نکن !!!

تا من رو نبینی  میایی می گی مامان کجایی ؟ رفتی دکتر ؟

وقتی چیزی کثیف باشه یا بوی بدی بده میایی می گی : اه اه بیف بیف

تا من موبایل بابا رو بر میدارم بر میگردی میگی موبایل تو نیست مال بابائه بهش بده میخواد با دوستش حرف بزنه چیزی ام نیست گول بخوری تا موبایل رو نذارم زمین ول کن نیستی

وقتی بابا چیزی ازم میخواد تو هم مثل اکو تکرار میکنی

الان اومدی توی اتاق پیشم میخواستم بفرستمت دنبال نخود سیاه میگم نازنین زهرا برو پیش بابایی میخواد اتاقت رو جمع و جور کنه اسباب بازیهات رو جمع کنه برگشتی میگی : نه مامان فایده نداره !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)