نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازگل شیطون بلا

1391/7/23 15:09
نویسنده : مامانی
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم به قول خودت چه خبر ؟؟؟

روز به روز شیطون تر و کم غذاتر میشی و بی نهایت به بابا وابسته شدی و تمام روز داری باهاش بازی میکنی وقتهایی هم که سر کاره راه میری و میگی بابا کو ؟ بریم بابا و ...

هر کاری هم من بخوام بکنم میگی نه مرسی نکن بابا میاد درستش میکنه تو بلد نیستی !!!

شبها هم خدا رو شکر تا ناری ناری رو بشنوی میدویی میگی منو بخوابون صبحها هم با صدای برنامه لوسیمی بیدار میشی

تا من به بابا میگم مثلا پام درد گرفته یا خستم یا یه چیز این جوری تندی میگی آماده شو ببرمت دکتر آمپول بزنی

دیروز رفتیم برات چند تا گلسر گرفتم و بهت میگم بیا موهات رو برات شکل جودی ابوت یا به قول خودت جودی دبوت کنم میایی میشینی برات خرگوشی میبندمشون و تو آینه که میبینی میگی ا من که سالی شدم !!!

عاشق کارتون های دخترونه ای آن شرلی جودی ابوت زنان کوچک حنا و...

الانم بنده خدا بابایی از سر کار اومده میخواد یه چرت بزنه تو از سر و کلش کشیدی بالا الان پات روی پیشونی باباست بیام حواست رو پرت کنم بابایی یکم لالا کنه فعلا تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)