نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دندون جدید و انتاب منتاب

1391/6/17 12:04
نویسنده : مامانی
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیطون که هرچی از شیطونی هات بگم کم گفتم الان داری سر به سر بابایی میذاری رفتی تو بغل بابایی نشستی و خودتو لوس میکنی

راستی دندونهاتم بیستها شدند توی اون هفته سه تا دندون باهم در آوردی البته هر کدوم یه کمش بیرون اومد ولی خوب همونم خوبه و طبق معمول همراه با دندون در آوردن سرما خوردی و الان خیلی بهتری

 

دیشبم بابایی ادامه پروژه تولدت بردت انتاب نتاب ( رنگین کمان) توی راه خواب خواب بودی هرچی صدات میکردیم جواب نمیدادی به رنگین کمان که رسیدیم بابا گفت نازی اینجا کجاست از خواب پریدی و نزدیک بود از شیشه ماشین بری بیرون از خوشحالی نمیدونستی چه کار کنی هی میگفتی بابایی ممنون بابایی خوشحالم اینجا رو دوست دارم بعد بابایی رفت جلوتر  که پارک کنه برگشتی به من میگی مامان کجا میریم ؟ فکر کردی دیگه رنگین کمان نمیریم و بعد رفتی تو کلی بازی کردی و خانم بودی برگشتنی هم اصلا اذیت نکردی قربونت بشم الهی وقتی داشتیم میومدیم فکر کردی باید هر دفعه اونجا شام بخوریم میگی بابایی بریم به بخوریم بریم !

هرکی هم بهت میگی باهات بیام انتاب منتاب مبگی نه گنده ای !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساينا
18 شهریور 91 7:57
الهي چقدر به انتاب منتاب علاقه داره...خدا حفظش كنه


مرسی
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:45
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
زهره ( مامان نازنین زهرا)
19 شهریور 91 13:38
سلام نازنین خاله خوبی؟ الهی همیشه خوشحال باشی خاله. دندونهای جدیدت مبارک ایشالله که زودتر بشه 32 تا و راحت بشی گلم. آپیدم منتظرتونم